levlex Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Her er de nye august-modellene Sommerferien går mot slutten, og august nærmer seg, full av nye modeller for mobilmarkedet. Først ute er blant andre Sony Ericsson W800i, K600i og Nokia 6030. Månedens overraskelse ser ut til å bli C75 - en lavprisjoker fra Siemens med flere ess i ermet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mens mange av Siemens 75-modeller sliter med stor størrelse Hvilke 75-modeller sliter med stor størrelse? De alle fleste har en ok størrelse. (Beste pris på K600 finner du i prisguiden) Vanskelig det når det ikke er noen butikker som har den i prislistene sine. Da er det vel også tvilsomt at den kommer allerede i August, men den som venter får se Ellers er jeg enig i det meste. Mange fine modeller det her. 6030 er lekker, og 5140i skuffer. Det er nå mine enkle meninger. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 "W800i. Modellen, som både funksjonelt og teknologisk er prikk lik K750i, var først ventet i september, men har allerede dukket opp i flere butikker rundt om kring i landet" Hvor da?? Ingen av web-shoppene eller Elkjøp ihvertfall?? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 plass til 12-15 album på et 512mb minnekort..? er ikke særlige kvaliteten da isåfall. de fleste albumene mine ligger mellom 60 - 110mb, gjennomsnittet sikkert på en 70-80mb. det tilsvarer bare en 6-7 album det.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Syns nå det ble overdreven fokus på Push to talk funksjonaliteten når verken telenor eller netcom planlegger å legge inn støtte for slikt. Ellers en bra redegjørelse for hva som kommer. *gleder seg til test av c75* Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Hvilke 75-modeller sliter med stor størrelse? De alle fleste har en ok størrelse. CX75 er i allefall for stor. Derfor ser jeg heller frem til C75, som er endel mindre. M75 er unnskyldt, da den er støtsikker. SXG75 er vel også unnskyldt, siden den er stappet med funksjoner. Stemmer ikke at C75 er den første i C-serien med Push-to-Talk da også C70 har det. Endret 2. august 2005 av molna Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 nokia 6030 har mono radio, kommer ikke fram i artikkelen. gsm-arena har en test av denne Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Stemmer ikke at C75 er den første i C-serien med Push-to-Talk da også C70 har det. Det har du rett i. Artikkelen er oppdatert nå. nokia 6030 har mono radio, kommer ikke fram i artikkelen. gsm-arena har en test av denne Et poeng verdt å nevne. Har lagt til dette nå. Ellers takk for alle tips og tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Stemmer ikke at C75 er den første i C-serien med Push-to-Talk da også C70 har det. Det har du rett i. Artikkelen er oppdatert nå. nokia 6030 har mono radio, kommer ikke fram i artikkelen. gsm-arena har en test av denne Et poeng verdt å nevne. Har lagt til dette nå. Ellers takk for alle tips og tilbakemeldinger! Dere skriver at noen butikker har W800i i dag.. hvilke?? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sony Ericsson-modellene var da grådig stygge. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 smaken er som baken. søstra mi lurte på om hun skulle kjøpe k750 en stund nå men så oppdaget hun w800 på en side og bestemte seg for at den skulle hun ha. grunn? friskere farger men jeg skal si meg enig i at k600 er dust forma. vil ikke kalle den styg men merkelig, ja. var det ikke samsung som hadde en 3g telefon rett rundt hjørnet som var basert på designet til k700 og senere fra den kanten? om så vil det være den minste og lekreste 3g til nå Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Fin artikkel det. Likte faktisk, på en merkelig måte, C75. Er ikke så veldig begeistret for Siemens. Men den var fin. Endret 3. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Blir nok c75 på meg. Dekker mine behov og er stilig! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg tror MPX har fått inn W800i...eller? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg tror MPX har fått inn W800i...eller? hvor har du det ifra? sjekk hjemmesiden: Ubekreftet 30.08.05 Lenke til kommentar
Merken Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 "Telefonen har også radio, men mangler MP3-spiller." 5140i kan da spille av MP-3 som ringetone? Eller har jeg tatt feil der? Vet det ikke er noe fullverdig MP-3 spiller, men den støtter vel MP-3 formatet? Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 "W800i. Modellen, som både funksjonelt og teknologisk er prikk lik K750i, var først ventet i september, men har allerede dukket opp i flere butikker rundt om kring i landet" Hvor da?? Ingen av web-shoppene eller Elkjøp ihvertfall?? For en stund siden ble den solgt for ca.8000 kr. Hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Merken Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 "W800i. Modellen, som både funksjonelt og teknologisk er prikk lik K750i, var først ventet i september, men har allerede dukket opp i flere butikker rundt om kring i landet" Hvor da?? Ingen av web-shoppene eller Elkjøp ihvertfall?? For en stund siden ble den solgt for ca.8000 kr. Hvis jeg ikke tar feil Der tror jeg nok du tar veldig feil Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det kommer stadig ut nye mobiler....huffhuff!! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Lurer på om jeg skal kjøpoe W800i eller om jeg skal bruke 4-5k på en PDA, eller en mobil som er bedre, skal ha ny tlf mot sept. Noen forslag.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg