Neo0 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Begynner å bli litt lei av denne feilen som oppstår under surfing, jeg har isdn (foreløpig) kan surfe helt vanlig og plutselig får jeg blå skjerm og følgende melding an error occured to continue press enter or ctr alt del to continue filename: vmm(01)+ filename error 0d:0028 denne meldingen er svært irritabel da dette skjer flere ganger etterhverandre og jeg mister linja mi og må reboote for å kunne surfe som normalt. Nei jeg har ikke virus og slikt. Håper noen har noen løsninger eller ideer... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 har du prøvd andre browsere? hvis du bruker IE kan du prøve opera eller.no... d kan også være driverne til isdn-kortet, prøv å reinstaller hele linja på pc`n.. har aldri hatt lignende problemer, så har ingen konkret løsning.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Prøv med nye skjermkort drivere... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Windows update kansje? Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Last ned de siste VIA 4in1 driverne under på linken, så er problemet løst: http://www.viaarena.com/?PageID=2 Lenke til kommentar
Neo0 Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 takk for gode svar, tror jeg prøver å oppdatere VIA 4in1 driverne først. hvis ikke det går prøver jeg opera eller mozilla ., har prøvd mye som byttet fra explorer 5.0 til 6.0 windows update og diverse andre ting. skal jobbe litt med dette så skriver jeg hvordan det går. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 reinstal windows. For du 1 blåskjerm kommer det ofte fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå