marius90 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 gjør det noe om pc'n står på 24/7 ? om det er greie temperaturer rundt 40grader på alle tingene i pc'n? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Pleier å gå helt fint. Men hos meg merker jeg at maskinen begynner å henge seg opp litt (går treigt) når den har stått på i en måneds tid. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tjaa ? Reiser du vekk og Thor med hammeren kommer så kan du få problemer etterpå... Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 me2 merklig det, det er bare restart svchost engang så er det løst Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 ok takk for svar, er lei av å sku av pc'n når jeg holder på og laste ned ting, noe som jeg nesten gjør alltid Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ok takk for svar, er lei av å sku av pc'n når jeg holder på og laste ned ting, noe som jeg nesten gjør alltid hehe Iknow, tenk på at en server står jo som regel på 24/7 og det er ikke så stor forskjell mellom en pc og server Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ok takk for svar, er lei av å sku av pc'n når jeg holder på og laste ned ting, noe som jeg nesten gjør alltid hehe Iknow, tenk på at en server står jo som regel på 24/7 og det er ikke så stor forskjell mellom en pc og server På en server kjører jo det meste i bakgrunnen. Man bruker maskinen mye mer på en vanlig en. Men jeg rekner da med servere og blir restartet en gang i blant. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 me2 merklig det, det er bare restart svchost engang så er det løst hvordan restarter du selve svchost? finner den i taskmanageren under prosesser, men der kan man jo bare 'end process'..? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 me2 merklig det, det er bare restart svchost engang så er det løst hvordan restarter du selve svchost? finner den i taskmanageren under prosesser, men der kan man jo bare 'end process'..? Regner med du trykker end prosess og velger kjør- ny oppgave og skriver svchost Lenke til kommentar
STIAN.. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 me2 merklig det, det er bare restart svchost engang så er det løst hvordan restarter du selve svchost? finner den i taskmanageren under prosesser, men der kan man jo bare 'end process'..? Regner med du trykker end prosess og velger kjør- ny oppgave og skriver svchost hvorfor har jeg 5-7 svchost`er kjørende på pcen min ? Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 scvhost: *avslutt prossessen *svchost restarter automatisk tar som regel bare og avslutter den som tar mest resuser Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 scvhost: *avslutt prossessen *svchost restarter automatisk Det var faktisk så enkelt. Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) prøver du og "end task" på alle svchost. kommer det etter vært opp en melding om at pc skrus av om 30sek det anbefales at du restarter maskina men for og avbryte: kjør: shutdown -a Endret 2. august 2005 av Northrop Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 på jobben har vi en intel pentium pc som har stått på 24/7 i alle år fra den var ny i tornevær og alt. Den virker den Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Takk for svchost-tipset NP Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Så lenge lynet ikke slår ned der så gjør det jo ikke noe. har selv hatt en tv som gikk til himmelen med lynet.=) Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tjaa ? Reiser du vekk og Thor med hammeren kommer så kan du få problemer etterpå... Ikke hvis du har lynavleder i strömdeleren!!! Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Tjaa ? Reiser du vekk og Thor med hammeren kommer så kan du få problemer etterpå... Ikke hvis du har lynavleder i strömdeleren!!! ossen lyn avleder tenker du på da? skulle gjerne ha sett lit spec på den. Endret 4. august 2005 av Northrop Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 gjør det noe om pc'n står på 24/7 ? Gyldige grunner til å skru av pcen: 1. Ny maskinvare 2. Tordenvær. (og det skal være pokker så nærme) 3. (Mislykket) Overklokking. 4. Du skal ha maskina med på lan. Andre grunner godtas ikke under noen omstendigheter. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå