Gå til innhold

SE K750i - Internett leser..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var i dag å kjøpte meg en SE k750i, er så langt veldig fornøyd. Men nå har jeg støtt på et problem jeg tror dere som har brukt telefonen litt kan svare på veldig fort. I testen (amobil.no) av k750i leste jeg at nettleseren til telefonen skulle ha støtte for å lese vanlige html. sider ol. Jeg har lastet ned WAP og Internett-

oppsett fra Netcom (har NC YoungTalk). Men foreløpig har jeg bare greid å lese av WAP-sider. Hvis jeg skriver inn for eks hw.no tar det ca 1min før jeg får beskjed om at siden er for stor, at jeg skal prøve en annen kobling...

Bruker jeg feil leser på telefonen? Jeg "går inn" via Meny>Internett-tjenest.>Mer>Skriv inn adr.

Jeg greier som sagt å komme inn på WAP sider med den metoden, men hvordan leser jeg av vanlige nettsider?!

Mvh Stikk, stolt k750i eier ;)

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 4 forskjellige profiler..

1, NC MMS

2, NC GRPS

3, NC Mobil

4, NC Internett

Jeg har gjort som "adale" sa, men det er fremdeles bare wap-sider som fungerer. Dvs, nå laster html.-sider, men ca bare 1/100 av for eks amobil.no kommer fram.

Jeg har heller ikke skjønt hvordan jeg skal lese av sidene ved å holde telefonen vannrett, slik som beskrevet i testen.

Ringer snart SE eller kontakter de som prøvde telefonen for amobil :p

Mvh Stikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...