weliiiss3245 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har netopp formatert, men finner ikke ut hvor jeg kan laste ned sp2. Det ligger ikke på windows update. Noen som vet hvor jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
DjRotel Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Regner med at du har Norsje versjon av Windows XP. Hvis du ikke kan laste den ned fra windows update kan du laste det ned fra: http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9e368d3cdb5a Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Den skal vel ligge på windows update da vel? Bare å kjøre hurtig installering helt til du får den. Om om SP1 ikke er med i windows pakken, må vel den installeres først +en del updates. Glad du har orginal windows, heller ville windowsen din gå til helve** om du prøver å installere SP1 eller SP2. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) hei! du kan faktisk bestille cd fra microsoft med service pack 2 det koster gratis du slipper porto også www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/en_us/default.mspx Endret 2. august 2005 av olsen_1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå