Erlendz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har brukt norton hele tiden å har ingen VIRUS skjønner ikke hvordan dere klarer det ! Hoho! Setter mine penger på at du har flere trojanere. Ble faktisk skremt førstegangen jeg testet NOD32 jeg. I hvertfall førstegangen jeg testet det etter ny installasjon av XP. Koblet meg til internett for å laste ned windows oppdateringer. La inn NOD32 når oppdateringene til windows var ferdig. Hadde ikke vært noe annet sted på nettet. VIPS! 3stk ulike typer virus. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) NOD32 Har hjulpet meg der Norton 2005 rett og slett ikke har strukket til. Når Norton finner virus som er skrivebeskyttet og "i bruk" sier den delete failed, og nøyer seg med det. NOD32 slettet viruset ved neste reboot, trengte ikke engang sikkerhetsmodus! Når jeg har brukt Norton har det vært innstillingen "hvis jeg har virus, håper jeg Norton finner det!". Med NOD føler jeg meg mer trygg. NOD32 > Norton Endret 8. august 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har brukt norton hele tiden å har ingen VIRUS skjønner ikke hvordan dere klarer det ! hvordan kan du vite at du ikke har virus så lenge du bruker Norton? det samme kan jeg egentlig si til deg. Hvis du bruker NOD32 da. hvordan kan du vite at du ikke har virus hvis du bruker NOD32? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå