Poor Leno Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg lurer bare på om andre inntaket på vgs er idag, 2 august!? Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg siterer det korte svaret jeg fikk fra Inntakskontoret i Rogaland ang dette: Det stemmer 2. inntak var 28. juli. Men jeg går ut ifra at det KUN gjelder for Rogaland, og ingen andre fylker. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Men jeg går ut ifra at det KUN gjelder for Rogaland, og ingen andre fylker. Det er rett. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Å hvor i alle dager kan man henvende seg for å finne ut når ditt fylke har andreinntak? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det skader nok ikke å sende en mail til inntakskontoret i ditt fylke, sender du en mail nå har du nok svar til du har våknet i morgen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Det skader nok ikke å sende en mail til inntakskontoret i ditt fylke, sender du en mail nå har du nok svar til du har våknet i morgen. Den ideén hadde jeg også helt til jeg ikke klarte å få tak i e-post adressen til møre og romsdal sitt intakskontor. Noen andre som finner den her? Endret 2. august 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Vigo er en fin bil... Kontakt oss Møre og Romsdal fylke INNTAK og formidling, Fylkeshuset 6404 Molde Frå 2. mars til 1. september har Inntak telefontid frå kl 10:00 - 13:00 (mån.-fre.) Telefon: 71 25 87 75 Telefaks: 71 25 87 99 E-post: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå