Gå til innhold

Slutte med CS - Bedre karakterer?

CheGuevara

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å få problemer. Jeg spiller så mye Counter-Strike at jeg får dårlige karakterer.

Før jeg begynte med CS så karakterkortet mitt slik ut:

Matte - 5

N&M/bio - 5

Samf. - 5

Norsk muntlig - 4

Norsk skriftilig - 4

Engelsk muntlig - 4

Engelsk skriftlig - 4

KRL - 5

Tysk m. - 5

Tysk S. - 5

K&H - 4

Musikk - 4

Etter at jeg begynte å spille CS:

Matte - 3

N&M/bio - 5

Samf. - 5

Norsk muntlig - 4

Norsk skriftilig - 3

Engelsk muntlig - 4

Engelsk skriftlig - 4

KRL - 4

Tysk m. - 5

Tysk S. - 3

K&H - 4

Musikk - 4

Bør jeg slutte å spille CS?

Jeg begynte å få dårligere karakterer for et halvt år siden. Bør jeg slutte med CS nå? Nå som jeg har ganske god kontroll, før jeg blir hekta ordentlig på det? eller bør jeg bare minske spillingen?

*Hvis denne er feil postet/unødvendig, så meld i fra til admin/mod og han/hun kan dermed flytte, eller stenge den.*

BTW:

CS har gjort slik at jeg mistet min forige kjæreste!

EDIT:

så mitt spm er: har dette skjeddde med noen av dere etter at dere fikk helt dilla på én ting/spill?

Endret av CheGuevara
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør absolutt fortsette med nedtrappingen av spillingen. Ta litt mer tid til leksene, helst mest mulig.

Har nesten skjedd noe lignende med meg, startet med RuneScape en gang i sent åttende klasse.. Siden da har tyskkarakteren gått litt ned, fordi jeg sjeldent fikk tid til å gjøre dem. Og bare flaks at norsk og mattelæreren min ikke trakk meg ned..

Greide senere å trappe det ned, spilte noen ganger i uka når jeg hadde tid til det. Dessuten hadde det seg slikt at engelskkunskapene mine ble bare bedre og bedre. Takket være all spillingen og den interne chattingen i RuneScape ble jeg interessert i engelsk og begynt å lese bøker på engelsk.. Jeg gikk opp fra 4 ([muntlig, skriftlig] niende, siste termin) til 5 ([ditto] tiende, første termin) og 6 ([ditto] tiende, siste termin)..

Så noen gode ting kan spilling føre med seg. :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Han der skal jeg gifte meg med xD

Øhm.. jeg ville satt opp en slags plan om når du må gjøre lekser og spille RS, mannen. Hjelper sikkert! men ja; trapp ned!

EDIT: ... jeg leste posten. damn.. jeg høres ut som mamma x__X

Endret av Ronja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...