CheGuevara Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Jeg begynner å få problemer. Jeg spiller så mye Counter-Strike at jeg får dårlige karakterer. Før jeg begynte med CS så karakterkortet mitt slik ut: Matte - 5 N&M/bio - 5 Samf. - 5 Norsk muntlig - 4 Norsk skriftilig - 4 Engelsk muntlig - 4 Engelsk skriftlig - 4 KRL - 5 Tysk m. - 5 Tysk S. - 5 K&H - 4 Musikk - 4 Etter at jeg begynte å spille CS: Matte - 3 N&M/bio - 5 Samf. - 5 Norsk muntlig - 4 Norsk skriftilig - 3 Engelsk muntlig - 4 Engelsk skriftlig - 4 KRL - 4 Tysk m. - 5 Tysk S. - 3 K&H - 4 Musikk - 4 Bør jeg slutte å spille CS? Jeg begynte å få dårligere karakterer for et halvt år siden. Bør jeg slutte med CS nå? Nå som jeg har ganske god kontroll, før jeg blir hekta ordentlig på det? eller bør jeg bare minske spillingen? *Hvis denne er feil postet/unødvendig, så meld i fra til admin/mod og han/hun kan dermed flytte, eller stenge den.* BTW: CS har gjort slik at jeg mistet min forige kjæreste! EDIT: så mitt spm er: har dette skjeddde med noen av dere etter at dere fikk helt dilla på én ting/spill? Endret 1. august 2005 av CheGuevara Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 tja.. wow har ødelagt livet til mange :!: du burde trappe ned cd iallefall Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ca. likt som med meg. Mistet ikke kjæresten min pga. da. Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du bør absolutt fortsette med nedtrappingen av spillingen. Ta litt mer tid til leksene, helst mest mulig. Har nesten skjedd noe lignende med meg, startet med RuneScape en gang i sent åttende klasse.. Siden da har tyskkarakteren gått litt ned, fordi jeg sjeldent fikk tid til å gjøre dem. Og bare flaks at norsk og mattelæreren min ikke trakk meg ned.. Greide senere å trappe det ned, spilte noen ganger i uka når jeg hadde tid til det. Dessuten hadde det seg slikt at engelskkunskapene mine ble bare bedre og bedre. Takket være all spillingen og den interne chattingen i RuneScape ble jeg interessert i engelsk og begynt å lese bøker på engelsk.. Jeg gikk opp fra 4 ([muntlig, skriftlig] niende, siste termin) til 5 ([ditto] tiende, første termin) og 6 ([ditto] tiende, siste termin).. Så noen gode ting kan spilling føre med seg. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hahahahaha.... Fortsett å spill, for all del! Gi meg kontonummeret ditt. Jeg gir deg 50 kr per 10 000 hs's Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvorfor få gode karakterer når du kan spille cs og ende opp slik: Et par tusen HS til og du blir like flink på skolen som Nicklas. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Han der skal jeg gifte meg med xD Øhm.. jeg ville satt opp en slags plan om når du må gjøre lekser og spille RS, mannen. Hjelper sikkert! men ja; trapp ned! EDIT: ... jeg leste posten. damn.. jeg høres ut som mamma x__X Endret 1. august 2005 av Ronja Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 BTW:CS har gjort slik at jeg mistet min forige kjæreste! Slutt med CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå