ovzer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) når jeg prøver å skru av datamaskinen rebooter den seg helt av seg selv! den skrur seg på igjen uten mitt samtykke! kan noen hjelpe meg? Endret 2. august 2005 av OBaardsgaard Lenke til kommentar
TaCune Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Kan vere et av programene som du kjører som kresjer med noen av driverene, alt fra webcamera til andre plug and play enheter. Prøv og avslutt/koble fra noen av dissen og se om dette kan ha noen effekt. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 men jeg har ikke plug and play enheter tilkoblet... Lenke til kommentar
Dumle129 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 når jeg prøver å skru av datamaskinen rebooter den seg helt av seg selv!den skrur seg på igjen uten mitt samtykke! kan noen hjelpe meg? Bytta om reset og power bryter på HK? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skru av automatisk reboot ved blåskjerm, og se hva som skjer. Mest sannsynlig noe som krasjer i avslutningen. Kan være alt fra tilkoblet hardware til Norton Antivirus som forårsaker sånt. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 blåskjerm??? automatisk reboot?!??? Lenke til kommentar
Dumle129 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Fant en link om problemet. Du får se om du blir noe klokere... Les mer her Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 fant ut at det er et problem med "nv_agp.sys" men hvordan reparerer jeg det da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå