pologutt Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Prøver å finne en oversikt over verksteder i Oslo som kan fikse tastaturlyset på min k750. Finner ingen... Lite hjelp på SE sine sider. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
zand Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 - Nordialog Skøyen - Nordialog Oslo - Teleservice Lenke til kommentar
Seifer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mobilfixern ved siden av Spaceworld i Storgata...de fiksa i hvert fall min K700i Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Zodiac ved Storo-senteret? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Zodiac tar ikke SE så vidt jeg veit... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) ok, godt jeg tok med "?" da Endret 3. august 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Her er en liste over alle verkstedene i Norge: LINK Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) si meg, mitt deksel på min k750i har en defekt noe verkstedene nekter og se på, så derfor har jeg lyst til nå etter mye slit og hat tenkt til og bytte deksel, altså kjøpe et nytt. Da tenkte jeg på og kjøpe meg W800i deksel og sette dette på min K750i, og så flashe det til W800i fw. Tror dere Mobilfixern fikser dette? Hvor mye vil det koste i så fall.. en annen ting, tror dere det er mulig og bytte det til den fargen sølv på dekselet til min k750i? Hvis jeg skulle forandre mening..? Endret 13. august 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
eikum Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 si meg, mitt deksel på min k750i har en defekt noe verkstedene nekter og se på, så derfor har jeg lyst til nå etter mye slit og hat tenkt til og bytte deksel, altså kjøpe et nytt. Da tenkte jeg på og kjøpe meg W800i deksel og sette dette på min K750i, og så flashe det til W800i fw. Tror dere Mobilfixern fikser dette? Hvor mye vil det koste i så fall.. en annen ting, tror dere det er mulig og bytte det til den fargen sølv på dekselet til min k750i? Hvis jeg skulle forandre mening..? Mobilfixern kan vell bytte deksel for deg. Men spørs om du må kjøpe dekselet fra ebay.com ect. Tror ikke mobilfixern lar deg kjøpe dekselet til w800 også ta denne på k750. Prisen var vell 350 kr for monteringen, selv skal jeg skifte deksel. Men jeg gidder ikke å betale 350 KR for dette, gjør det heller selv. (gudie) Du skal lete lenge etter sølv dekselet. JEg har hverfall ikke funnet det, tror ikke mobilfixern har denne på lager siden sølv telefonen selges utenom europa. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) ok, takk for hjelpen Tror jeg sender en mail til dem og spør hva som er mulig og, men var det ikke en nett side der dem kunne skifte cover og slikt for deg. Husker en tid tilbake da dem reklamerte for og flasha om K750i en din til W800i. noe som det ble en stopp for. Noen som har en link? Endret 13. august 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Du kan prøve GSM teknikk. Veit ikke helt om de fikser covere, men de er visst god på programvare etc... Lenke til kommentar
Armani Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Mobilfikser'n har sølv deksel til K750i. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 seriøst! fett da tar jeg meg en tur ned dit, noen som husker hvor mobil fiksern ligger igjen... Er ikke helt kjent nede i oslo hehe flaut altså Lenke til kommentar
Armani Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ligger ved spaceworld på storgata, Mobilfiksern (nygata 3) Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 får man kjøpt det løst da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå