Gå til innhold

SE-verksteder i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

si meg, mitt deksel på min k750i har en defekt noe verkstedene nekter og se på, så derfor har jeg lyst til nå etter mye slit og hat tenkt til og bytte deksel, altså kjøpe et nytt. Da tenkte jeg på og kjøpe meg W800i deksel og sette dette på min K750i, og så flashe det til W800i fw. Tror dere Mobilfixern fikser dette? Hvor mye vil det koste i så fall..

en annen ting, tror dere det er mulig og bytte det til den fargen sølv på dekselet til min k750i? Hvis jeg skulle forandre mening..?

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
si meg, mitt deksel på min k750i har en defekt noe verkstedene nekter og se på, så derfor har jeg lyst til nå etter mye slit og hat tenkt til og bytte deksel, altså kjøpe et nytt. Da tenkte jeg på og kjøpe meg W800i deksel og sette dette på min K750i, og så flashe det til W800i fw. Tror dere Mobilfixern fikser dette? Hvor mye vil det koste i så fall..

en annen ting, tror dere det er mulig og bytte det til den fargen sølv på dekselet til min k750i? Hvis jeg skulle forandre mening..?

Mobilfixern kan vell bytte deksel for deg. Men spørs om du må kjøpe dekselet fra ebay.com ect.

Tror ikke mobilfixern lar deg kjøpe dekselet til w800 også ta denne på k750.

Prisen var vell 350 kr for monteringen, selv skal jeg skifte deksel.

Men jeg gidder ikke å betale 350 KR for dette, gjør det heller selv. (gudie)

Du skal lete lenge etter sølv dekselet. JEg har hverfall ikke funnet det, tror ikke mobilfixern har denne på lager siden sølv telefonen selges utenom europa.

Lenke til kommentar

ok, takk for hjelpen :thumbup: Tror jeg sender en mail til dem og spør hva som er mulig og, men var det ikke en nett side der dem kunne skifte cover og slikt for deg. Husker en tid tilbake da dem reklamerte for og flasha om K750i en din til W800i. noe som det ble en stopp for. Noen som har en link?

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...