Christian86 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei, sitter med to ting a dele. Etter a logget pa vg og itavisen sitt forum, sa innser jeg endelig gleden i en ordentlig og strukturert forum. nar det gjelder det andre, sa har jeg fatt beskjed om a endre min overskrift pa en trad, men stickyen og beskjeden forvirrer meg. Har sendt melding til mod, men lurer pa hva som egentlig forventes av en overskrift i kjop/hjelp pc seksjonen? traden min var mest ment for en bekreftelse pa at ting funket, ikke noe mer, og det skrev jeg. Tydeligvis manglet noe, men etter a ha vridd hodet innvendig ut, sa ligger enten det like foran meg, eller sa hadde jeg rett Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Her står det hva som forventes av en tråd i hjelp til kjøp/salg av PC forumet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=137011 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 takk kanskje det holder a legge til filserver, sa forstar folk bruken. Ser ikke behovet for a nevne prisgrense, da tingene allerde var valgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg