Serjiously Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) DB: Hele mangeaen, og animeen fram til Raditz. DBZ: Animeen fra og med Raditz ankommer jorden fram til samme sted der mangaen slutter. DBGT: Fortsettelse på animeen. Endret 10. november 2007 av Synox Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 DB var den første Animeen jeg i hele tatt så. Og til per dags dato ligger den på top 3 av alle de andre Animeene jeg har sett. DB er bra, DBZ er bedre DBGT er dritt. Hva er det med at Gokus oppførsel blir dum igjen "som i DB" da han bli liten? Det var noe det mest latterligste jeg har sett. Gadd ikke å se hele DBGT heller. Husker ikke eksakt hva som var topp momentet. Men jeg hadde frysninger hele tiden da han ble ss3. Det var mange ganger i serien jeg fikk frysninger i hele kroppen. Om jeg hadde sett DB DBZ igjen nå som jeg er 17, så hadde kanskje serien gått litt ned på listen på beste anime. Da jeg 12 til 13 år da jeg begynte å se den. Og har sett over 50+ Animeer siden. (Som er bedre tegna og bedre Lyd) Om det er noen som viker unna DB pga episodene, så vil jeg anbefale dem og se de 10 første episodene. Etter det så kan du drite i serien, og/eller ta deg tid senere, lese mangaen. Jeg leste selv DB-mangaen. Trond Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har 2 sesonger av DBZ som er remastered. Gud det ser så bra ut. Men det beste er jo at det er ren japansk. Liker ikke USA dubbing, tilåmed tyskerne er bedre enn dem!. Dragonball Z er gammelt ja. det er såpass gammelt at jeg begynner å bli paff hvor bra tegnet og kordinert alle scene er. Hvertfall den delen når Goku presser på 3x kaioken mot Vegeta. Såklart er det bedre scener å referere til, men når de 2 sesongene jeg har er remastra i 1080p og orginal japansk lyd med de fancye helium stemmene så er det rett å slett steinrått å se på Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Schibsted skal gi ut bøker fra 10. desember med tegneserieutgaven av dbZ... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Enig at DB serien er best på japansk, men der må det undertekst til. Har hele DBZ og GT serien, og bare siste del av DB. Har funnet en fantastisk side som omhandler hele serien og fullt av multimedia. PM hvis dere er interesserte. Lenke til kommentar
Danniboy1234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Til de som ser dubs. Anime skal være på Japansk. End of discussion Har pint meg gjennom hele DBGT på engelsk, og en gang til på Japansk. Men mangaen er uten tvil best, så kommer vel DBZ tenker jeg. GT er bra det og, selv om det ikke holder mål med DBZ og DB delene av animeen. Husker dragon ball mangaen var det første som fikk meg interessert i manga/anime. Fikk første boka gratis i et pondus engang, og da var det gjort. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har sett på rundt 60 episoder av DB og likte den veldig godt, men siden jeg viste at godeste Goku er voksen og tøffere en tøff i DBZ så klarte jeg ikke å fullføre DB først. Deretter så jeg på helt til Freeza sagaen, men der ble det faen meg drygt Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 DBZ tar seg opp godt etter Frieza sagaen. Syns Cell- og slutten av Majin Buu-sagaen er mest spennende. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Regnet neste n med at den gjorde det, men synes liksom ikke at jeg kan hopper over en hel saga så da ble det bare en stopp... Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) vet noen om steder man kan se DBZ på nettet? jeg vet om youtube, megavideo og dbz-planet.110mb.com.. men sistnevnte er offline for øyeblikket og de andre 2 mangler visse episoder.. noen som vet om noen andre sider? !LØST! Endret 24. mars 2008 av tatcHe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå