Marti Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har sett på Dragon Ball (DBZ hovedsaklig) ganske lenge nå. Har kommet meg igjennom alle de 276 episodene og har begynt på Dragon Ball GT nå. Noen formeninger/kommentarer om serien? Jeg synes personlig Dragon Ball Z er den beste serien siden det er det mest ekstreme innen kamper o.l. . Andre? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dragon Ball Z er jo ganske langdryg da, imo. Men Dragon Ball er jo egentlig ganske morsomt. Foretrekker det i mangaform. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Dragon Ball blir litt for kjedelig etter min smak . Hørt at Dragon Ball er mest beregnet på barn, mens DBZ er mer rettet mot ungdom og voksne. Hva betyr langdryg ? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 DBZ er den beste serien av dem Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Mens jeg er som vanlig kjerringa mot strømmen og mener at DragonBall er den beste serien:P Har alle episodene av DB, 90% av DBZ, og veldig få av DBZ-GT Ser dere de på engelsk eller på japansk? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Sitter paa internett cafe paa Kreta naa, men tok meg tid til aa svare . Jeg ser paa engelsk, siden folka har saa pipestemme paa den japanske serien. Grunnen er at paa den japanske har mange stemmer blitt spilt inn av damer. Idiotisk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har sett de fleste episodene på engelsk, men hver gang jeg setter på de japanske, må jeg le meg i hjel. Det er så hysterisk morsomt:P Pipestemmer :D Lenke til kommentar
Marti Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Pipestemmer ja? Jeg får reint vondt i hodet av de stemmene. Spesielt Goku sin. Det er for dumt at en mann som kan ødelegge kloden med et fingerknips har verre pipestemme enn ungdomsskolejenter . Btw, hva er yndlingsmomentet deres i hele serien? Mitt må være da Goku går opp til SS3. Jeg får gåsehud hver gang! *se på* . Lenke til kommentar
Marti Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Digger forresten sangen som er i bakgrunn også ! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 DragonBall skal nytes i bokform. Basta. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Men det er jo slitsomt og lese hele tiden . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slitsomt å lese? Ærlig talt mann... Du trenger jo ikke å anstrenge deg for å lese, i alle fall ikke tegneserier. Går jo unna på 1-2-3! Tegneserier og Harry Potter, lettlest og kortvarig glede =/ Lenke til kommentar
Marti Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Slitsomt å lese?Ærlig talt mann... Du trenger jo ikke å anstrenge deg for å lese, i alle fall ikke tegneserier. Går jo unna på 1-2-3! Tegneserier og Harry Potter, lettlest og kortvarig glede =/ Nåja. Hysjhysj . Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En jeg kjenner har alle bøkene som har kommet ut trur jeg (i norge) . De er hysterisk morsomme men, som sagt slitsomt og lese Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Leser DB tegneseriebøkene jeg, holder meg til dem en god stund framover tenker jeg. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Leste tengeseriebøkene en gang i tida jeg også men, så begynte jeg se på DBZ serien. så la jeg boklesningen på hylla Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Yndlings momentet i DBZ serien er klart når Goku blir ssj3. Det er den store favoritten. men, når Goku assender til ssj første gangen mot Frieza, eller fighten generelt mellom Goku og Frieza er også ganske stilig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 og da har jeg lest hele greia:P på engelsk. lasta ned hele dragonball-mangaen. bok 1 til bok 42 ^^ Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vet folk hva bakgrunnen til ordet "Kamehameha" er? Som historiestudent, kom jeg over noe morsomt: Den første kongen som samla alle Hawaii-øyene het Kamehameha, er det her Toriyama har hentet ordet fra? Nesten for opplagt til å være noe annet. Og en ting til: Kan noen endelig forklare hele forskjellen på dragonball, dgz og db gt? Har lest hele mangaserien (altså de 42 bøkene), og har skjønt det sånn at dette er dragonball og dragonball Z. Hva med gt? Har rota bort de første bøkene der historien til db står så jeg får ikke lest det... Veldig forvirrende å ikke helt skjønne forskjellen på de forskjellige delene egentlig, særlig når det er snakk tegnefilm/anime-versjoner av serien... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Interresant. Men Z, GT og slikt trenger du ikke å bry deg om. GT er bare en fortsettelse på serien som ikke er noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå