Firesky Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 heisann, jeg har netopp fått mitt nye 6600GT å har testa det litt å jeg får ca 7500 i 3Dmark 03.. jeg syntes jeg har lest her på forumet at det er noen med samme kortet som har fått rundt 9000 3Dmark i 03.. jeg har en følese av at det er driveren med jeg har testa en del forsjellige men det hjelper ikke hva kan være galt? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 det kommer an på resten av hw'en din...for å få 9000 må man enten klokke kortet en god del eller ha voldsom god hardware utenom... selv får jeg rundt 8000 på standard klokk...sjekk profil/signatur for specs... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 burde ikke min HW holde da? (se profil ) men jeg får ca 7800-8000 når jeg har overklokka kortet ( 550/1000 ) men er det mye ytelse forsjell på AGP og PCI-X ? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 tror det er liten forskjell på agp og pci-e...hardwaren din tilsier vel at du burde fått en 500 poeng mer kanskje, men det er jo forsåvidt ikke så voldsomt mye... Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Syns det resultatet høres greit ut jeg. Men husk å slå av AA og AF samt aktivere "høy ytelse" i driverinnstillingene. Tror de fleste gjør det før de "poster" resultater her. En Helt annen ting er hvordan kortet oppleves i ulike spill, og der er etter min erfaring *6600gt ett godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå