Gå til innhold

Erfaringer med Tele2 Scratch?


Anbefalte innlegg

Hei...

 

Jeg har tenkt å bytte kontantkortet mitt fra Netcom snart til kanskje Tele2 Scratch.

Derfor har jeg et par spørsmål.

Er det mange her som har bra erfaringer med Tele2 Scratch?

Går det greit med påfyllingen? Kommer sms'ene frem i tide? (hørte et sted at ofte tar det en stund før sms'ene fra Tele2-kunder kommer frem).

Hva med dekning osv? Kundeservice?

Ellers noen andre bra/dårlige erfaringer?

 

Takker for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tele2 er kjent for dårlig kundeservice. Et eksempel litt satt på spissen finner du her:

www.tele2kundeservice.com

 

Dekningen til Tele2 er Telenors vanlige dekning. Altså bra dekning over nesten hele landet. Dekningskart finner du på www.telenormobil.no

 

Angående forsinkede SMS kan jeg ikke komme med egne erfaringer, men har ikke hørt noe om at Tele2 har noe problem med dette.

Lenke til kommentar
Kommer sms'ene frem i tide? (hørte et sted at ofte tar det en stund før sms'ene fra Tele2-kunder kommer frem).

Hva med dekning osv? Kundeservice?

Ellers noen andre bra/dårlige erfaringer?

 

Sms'ene har jeg ikke opplevd forsinkelse med hos Tele2, men derimot med mms'er har det i blant gått litt tregere enn nødvendig med levering (gjerne opptil en time fra den ble sendt til levering). Grunnen er nok at Tele2 har egne sms- og mms-servere og ikke bruker de Telenor sine (slik eksempelvis Chess gjør). Dekningen er derimot helt lik Telenor sin, og dermed bra.

 

Har selv god erfaring med kundeservicen til Tele2 og ikke opplevd noe negativt, men har som arehei påpeker hørt og lest negative kommentarer om dem!

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke Scratch, men Champion.

 

Har ingen problemer med å få levert SMS ihvertfall, merker til og med at tiden det tar fra jeg trykker Send til mobilen er ferdig å sende meldingen er litt kortere enn jeg hadde med Netcom.

Og det selv om meldingen skal frem og tilbake fra Sverige :)

 

Hvis du ikke er nødt til å ha kontantkort, vil jeg anbefale Champion.

Lenke til kommentar

Hei igjen...

 

Takker for alle svar. Har sjekka litt rundt på nettet og bestemte meg for Mobyson. :yes: Får SIM-kortet mitt om et par dager.

Husker det var veldig mye kaos med Mobyson ifjor men nå ser de ut til å være vel etablerte med billige priser. ;) Ellers har jeg ikke hørt noe særlig negativt om Mobyson fra de jeg kjenner som bruker det, så jeg håper alt skal gå bra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...