krenshar Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 På min notebook L7300, har tftskjermen fått en trøtthet på baksiden av skjermen(sprekk). Maskinen har til alle tider vært behandlet godt og forsiktig. Men, skjermen flimrer(skifter oppdateringsfrekvens, nyanser, og farger) hvis jeg har skjermen i feil stilling. Skjermen er en XGA skjerm TFT 13,1" med optimal oppdateringfrekvens 32bits farger og 1024*768 pixler(0,9 megapixler) oppløsning. Skjermkortet er Silicon Lynx 4MB SGRAM med støtte for ekstern skjerm. Driverne jeg bruker er Skjerm for bærbare 1024x768. Jeg har hatt mye driver problemer med kortet før, noe som har rettet seg etter BIOS og VIDEOBIOS flash. (kortet taklet ikke høy oppløsning) Alt funker strålende på min eksterne CRT skjerm med katoderør(:Hansol 710D), ingen flimring. Men skjermkortet har store problemer med å stårte opp med både intern TFT skjerm og ekstern CRT skjerm samtidig. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Reklamer der du kjøpte maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå