tyraltus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 veit at detta spørsmålet nok ikke hører hjemme her men , veit ikke hvor jeg ellers skulle ha lagt den eller hvor jeg henvendt meg jeg har lagt inn zone alarm på pc`n til eksen for leeeenge siden, og nå vil hun ha den bort, men mener den er passord beskyttet.. har prøvd de jeg tror det er, men til ingen nytte.. hva kan gjøres?? takker for alle svar!! Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 veit at detta spørsmålet nok ikke hører hjemme her men , veit ikke hvor jeg ellers skulle ha lagt den eller hvor jeg henvendt meg jeg har lagt inn zone alarm på pc`n til eksen for leeeenge siden, og nå vil hun ha den bort, men mener den er passord beskyttet.. har prøvd de jeg tror det er, men til ingen nytte.. hva kan gjøres?? takker for alle svar!! format&reinstall neida, kanskje du burde vende deg til Zone Labs kundestøtte, eller de-aktivere zonealarm, eller ta en linux live cd, og slett mappen som inneholder zonealarm Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Dette ken være en måte å fjerne passordet på, har ikke prøvd det selv enda. men hvis det kan være til hjelp så legger det nå iallefall her Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 HE HE .. kremt. glemte visst det viktigste.. [Please note that this will remove your program permissions and Local Zo ne ] [settings, so you may want to make note of them. However, re-establishin g ] [them is a simple process - you will be prompted again for program acces s for] [all the applications that you use to access the local network or Intern et. ] - Step 1. Open the ZoneAlarm program, go into the Overview Preferences tab a nd turn off "Load ZoneAlarm at startup". - Step 2. If you are running Windows 95, 98, ME, or 2000, reboot your system into either Safe Mode or to a Command Prompt. The method is determined by yo ur OS, but most systems will boot into safe mode by either pressing F8 at the b eep or holding the CTRL key during bootup. You should now have no ZoneAlarm processes running on your system. - Step 3. Open the Internet Logs directory (in 95/98/ME this will be "C:\Windows\Internet Logs", in NT and 2000 it will be "C:\Winnt\Internet Log s", in Windows XP it could be either of these folders), where you will find a fi le named "iamdb.rdb" and a file named after your computer with the ".ldb" extension. Delete both of these files. If "backup.rdb" exists, delete it als o. - Step 4. Make sure that you EMPTY your Recycle Bin BEFORE rebooting back in to normal mode. - Step 5. You will need to start ZoneAlarm manually. (Click "Start," "Progra ms," "Zone Labs" and either "ZoneAlarm" or "Zone Labs Security"). ZoneAlarm will start up again with a fresh database. Each program should ask for access aga in if the files were properly deleted. - Step 6. Be sure to RECHECK the "Load ZoneAlarm at startup". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå