radivx Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Spillserver som skal hoste forskjellige spill (for det meste i LAN), blir blandt annet UT2004, Source-engine spill, Raven Shield (UT- og Source-engine spill). Kommer nok til å kjøre Win2000 eller Win98SE (hva er best egnet? Stabile Win2k eller en kjapp nedstrippet 98SE? Holder det med en Pentium III på 500Mhz med 256mb ram (oppgradering til 384Mb kan kanskje skaffes)? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 du har ikke sjangs med den hardwaren og windows kan gå med linux derimot. men du BØR ha bedre cpu og gjerne mer ram for at det skal duge bra... vill heller anbefale å create ingame istedenfor dedicated med den hardwaren på lan.. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Noen tips til hva jeg kan bruke den stakkars Compaq'en til da? Resten av maskinene på rommet mitt ler jo av stakkaren... han trenger seriøst en viktig oppgave for å bli akseptert av de andre maskinene,. Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen tips til hva jeg kan bruke den stakkars Compaq'en til da? Resten av maskinene på rommet mitt ler jo av stakkaren... han trenger seriøst en viktig oppgave for å bli akseptert av de andre maskinene,. LOL... Webserver? IRC BOT osv... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 du har ikke sjangs med den hardwaren og windows kan gå med linux derimot. men du BØR ha bedre cpu og gjerne mer ram for at det skal duge bra... vill heller anbefale å create ingame istedenfor dedicated med den hardwaren på lan.. har greid a kjore windows 2003 med 24/7 download pa emule i nesten 2-3 uker pa en maskin med (ok) 933mhz og 128mb ram. Matte sla den av pga torden Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Du kan jo bruke den til en gateway, mailserver eller en filserver kanskje Vet ikke om den kanskje kan duge til en liten htpc/festmaskin Endret 2. august 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
radivx Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Tror jeg skal bruke den til litt XKai Evolution for å få Xbox, PS2 og Gamecube på nett. Kanskje litt emulering også siden den ellers står og ser mindre begavet ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå