jic Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei, har søkt i hotscript, men ikke funnet noen webshop script som lett kan intrigere i layouten på siden min. Har dere noen script som lett kan intrigeres i layout. Går fint om det er med eller uten MySql. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
jic Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ingen som kan hjelpe meg med problemet. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ingen som kan hjelpe meg med problemet. Øh... Var det et spørsmål? Jeg anbefaler deg å enten a) Lage en webshop selv - tar rundt en måneds tid, vil jeg tro, eller b) Betale en kompetent programmerer en rimelig sum for å lage en webshop tilpasset designet ditt. Det er noen ting som kommer gratis i denne verdenen (som script på hotscripts.com), men ikke forvent all verdens av det. Søkt på Google? Hvis ikke, gjør det. Hvis du ikke fant noe der, så finnes det sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 prøv oscommerce, brukte det i noen år på en nettbutikk som jeg solgte var veldig fornøyd. Det er open source og finnes mange tillegs moduler til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå