Nighte Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tenkte jeg skulle ha meg et Chieftec Mesh kabinett, ettersom mitt andre kabinett er mini kabinett som er en direkte plage å innstallere ting i, og er forholdsvis varmt og støyende. Lurte derfor på om eiere av kabinettet kunne si meg hva de synes om kabinettet, og hvordan det gjør seg med varme og støy, samt plass? Eventuelt andre issues med kabinettet? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Ja dette var jo mye feedback.. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 er jo ikke sikkert det er så mange som har det da. jeg har nesten likt kabinett fra chieftec. jeg er veldig fornøyd nok med plass og ganske greit og montere. bra nok kjørling for meg. bruker 1 stk 120 mm og 2 stk 92mm ligger på ca 37 idl med amd 64... eneste jeg kan se som minus er at det er litt tungt og kanskje ikke alltid like kjørlig.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har en kompis som har dette og han liker det svært godt, det har greie løsninger. Eneste minuset jeg ser er at det veier mye. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 oki=) Takker for input. Ettersom vekt ikke er noen issue for meg, så går jeg nok for det kabinettet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå