swanky Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei, jeg har skjønt det slik at 640x480 er det største formatet som K750i kan benytte i MMS. Jeg ser jo av eksempel rundt omkring at dette kameraet er det absolutt beste som er å få nå. Men jeg lurte på om noen har noen eksempler på bilder i 640x480 tatt med dette kameraet? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er filstørrelsen avgjør om bildet kan sendes via mms. En mms kan ikke være over 100 kb. Hvis du ser i tråden for bilder tatt med k750i så ser du nok mange bilder tatt i det formatet. Lenke til kommentar
NoHill92 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er filstørrelsen avgjør om bildet kan sendes via mms. En mms kan ikke være over 100 kb. Hvis du ser i tråden for bilder tatt med k750i så ser du nok mange bilder tatt i det formatet. Der er det en ting jeg lurere på! Min K750i komprimerer ned mine MMS bilder så alvorlig. Så derfor blir en hel MMS melding med bare bilde kun på 25kb. Har heller ikke greid å finne noen instillinger for å endre dette, for jeg vil jo helst ha best kvalitet på MMS bildene når jeg først har et såpass bra kamera! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jupp.. er dritt at dem komprimerer den.. blir vell dårligere kvalitet på bildene, hvis du sender fra en K750 til en K750 da.. på grunn av komprimeringen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå