ild Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) -Bassaddict-: Hvilket anlegg har du? Noen som vet om det vil bli mer lyd hvis jeg fyrer på potte nr: 885102? Supersprint potter til passat Endret 23. oktober 2005 av ild Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) -Bassaddict-: Hvilket anlegg har du? Noen som vet om det vil bli mer lyd hvis jeg fyrer på potte nr: 885102? Supersprint potter til passat 5049441[/snapback] diverse 2,5 toms rør satt sammen og to simons lyddempere, en midtre og en bakre. prøvde å bytte ut den bakre med en 3,5toms "lyddemper" og det bråkte så jævlig under vanlig kjøring(les nesten ikke gasspådrag) at jeg blei sliten av det. med dempern jeg har ny har jeg grom hissig lyd, med ettertenning antydning til spraking under gasspådrag, men ganske rolig ellers. hadde jeg vært deg hadde jeg lagd meg eksos selv, får mye flere muligheter og kan tilpasse det sånn du vil. edit:dama satt faktisk og holdt seg for ørene under testturen, men det avhenger vel helt hvliken bil du setter det på, verdt å nevne at bilen min er ribba baki så lyden kommer rett opp Endret 25. oktober 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Lyden er uforandre når motoren er varm? Jeg har rustfritt anlegg fra katalysator og ut. Lyden er nesten borte når motoren er kald, men når anlegget og motor er blitt varmt så kommer go lyden. En annen ting er at hvis orginal potta var dårlig så vil jo en ny potte virke stilere. 4593479[/snapback] gjelder det her bare ved effektannlegg?? eller er det samme prinsipet med stor potte og?? forresten fins det et effektannlegg som ser ut som den potta som er på den Nissan Skyline'en på autofil(alle har vel sett den!!??)?? assa bare et monster effektannlegg med grom lyd.. si ifra om dette bare ble tull!! link isåfall..!? kan luftfiltere ha noe med at lyden ikke er grom da?? blir vel kanskje bedre om du bytter det ut!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå