Maverickfoto Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg lurte litt etter jeg hadde tatt dette bilde. Er det et spennende bilde, eller dønn kjedelig!? Kom med tips den som gidder Maverickfoto. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Synes alt gikk litt i ett; det er liksom ikke noe som uthever seg. Kanskje vært bedre hvis det hadde vært i farger hvis bildelen(e) har litt rustfarge eller noe på seg? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei Bildet synes jeg blir veldig kjedelig. Veldig rotete, og bildelene må man lete seg frem til. Slik bildet fremstår nå blir det desverre alt for rotete. Mvh AW Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hei. beklager å måtte si det, men jeg er helt enig med de andre her. ikke noe som står som en kontrast, man må lete etter bildelene som er det du tydeligvis vil vise frem i bildet. og bildet blir desverre veldig rotete. prøv å øke kontrastene. er mulig det kan heve bildet litt, men trolig vil det ikke bli så veldig mye bedre. eller prøve det i farger. Lenke til kommentar
Maverickfoto Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Hei, jeg er stortsett enig selv! Bildet har lett for å bare bli kjedelig. Men jeg leter etter en funksjon i photoshop hvor man kan "trekke ut" en og en farge og hvor resten blir svarthvit.... Dette er vel feilposting, men er det noen her som vet om denne funksjonen!? Takk for tilbake meldinger! Maverickfoto. Lenke til kommentar
cycorax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det du kan gjøre er å gå på image - adjustments - desaturate for å fjerne fargene.... Deretter bruker du hstory brush og maler tilbake fargene i de områdene du ønsker farver..... Lenke til kommentar
Maverickfoto Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Takk Her har jeg en klippet versjon. Litt farger på bildelene hjalp betraktelig, synes jeg selv i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå