Gå til innhold

Hvor lønner det seg og handle datating på nett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Webshoptesten er grei nok,men den sier ingenting om en meget viktig sak nemmelig service support. Dette er meget viktig og det kan fort bli en dyr handel om dette er dårlig .

Enig med Snekker'n der. Derfor handler jeg alltid hos netshop.no om ikke andre webshopper er mye billigere på det aktuelle produktet da.

Lenke til kommentar
Hei hvor er det billigs og kjøpe Datastuff på nett ?? Noen som har erfaring med dette ??

Komplett

PS data

Datakjeden

Osv... ??? :p

Jeg har hatt god erfaring med PS Data. De har billige varer og god support :thumbup: . Men Netshop er også gode på pris, og har gode "ting" innenfor RAM, CPU og Hovedkort

Edit: fiksa leifer

Endret av Diff
Lenke til kommentar

MPX har god service. Kjøpte en HD derifra en gang. Det fulgte ikke med IDE-kabel(det skulle det ikke heller..) Jeg sendte en mail til de, og lurte på hvorfor det ikke var med kabel (visste jo ikke at det ikke skulle følge med) Og de sendte meg en helt gratis! Bra MPX!

Lenke til kommentar

Netshop.no er å foretrekke for postordrer, mye godt lave priser og rask service og levering. PSData er også bra men har hatt en tendens til å sende feil varer, 2 ganger på ca 6 år har det skjedd, ikke så ofte da men utrolig irriterende når det først skjer.

Ellers så har jeg veldig bra erfaring med mamoz, bor litt nært trondheim og kan hente varene der dagen etter bestilling, stoooor fordel, + at gutta som jobber der er kjempegreie og har peiling. For ikke å snakke om fordelene ved retur og at de har et enormt vareutvalg. Ulempe med mamoz er prisnivå. Vil uansett anbefale å benytte en webshop som har hentelager innen rekkevidde hvis mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...