Dataray Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei hvor er det billigs og kjøpe Datastuff på nett ?? Noen som har erfaring med dette ?? Komplett PS data Datakjeden Osv... ??? Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 du kan jo prøve prisguiden til hw.no då... men dei du har nemnt er jo gode dei Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Prisene forandrer seg hele tiden,så du må nok sjekke rundt på de forskjellige butikkene før du handler. Sjekk også ukens tilbud hos butikkene,mulig du finner noen gode tilbud der. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hva med dinpris.no søk bare etter produktet og vips så har du billigste nettbutikk! Ellers er komplett.no shg.no mpx.no noen gode valg! Ciao Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 vil råde deg til å ta en kikk på hw.no...der finner du prisguide, og viss du har noen bestemte deler du skal ha kan du sammenlikne de, fra butikk til butikk...dette gjor eg og fant ut at netshop.no var det beste for meg...lykke til! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sjekk: Webshoptesten 2. kvartal 2005 og Prisguiden. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Webshoptesten er grei nok,men den sier ingenting om en meget viktig sak nemmelig service support. Dette er meget viktig og det kan fort bli en dyr handel om dette er dårlig . Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Webshoptesten er grei nok,men den sier ingenting om en meget viktig sak nemmelig service support. Dette er meget viktig og det kan fort bli en dyr handel om dette er dårlig . Enig med Snekker'n der. Derfor handler jeg alltid hos netshop.no om ikke andre webshopper er mye billigere på det aktuelle produktet da. Lenke til kommentar
Diff Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hei hvor er det billigs og kjøpe Datastuff på nett ?? Noen som har erfaring med dette ?? Komplett PS data Datakjeden Osv... ??? Jeg har hatt god erfaring med PS Data. De har billige varer og god support . Men Netshop er også gode på pris, og har gode "ting" innenfor RAM, CPU og Hovedkort Edit: fiksa leifer Endret 1. august 2005 av Diff Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 MPX har god service. Kjøpte en HD derifra en gang. Det fulgte ikke med IDE-kabel(det skulle det ikke heller..) Jeg sendte en mail til de, og lurte på hvorfor det ikke var med kabel (visste jo ikke at det ikke skulle følge med) Og de sendte meg en helt gratis! Bra MPX! Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Netshop.no er å foretrekke for postordrer, mye godt lave priser og rask service og levering. PSData er også bra men har hatt en tendens til å sende feil varer, 2 ganger på ca 6 år har det skjedd, ikke så ofte da men utrolig irriterende når det først skjer. Ellers så har jeg veldig bra erfaring med mamoz, bor litt nært trondheim og kan hente varene der dagen etter bestilling, stoooor fordel, + at gutta som jobber der er kjempegreie og har peiling. For ikke å snakke om fordelene ved retur og at de har et enormt vareutvalg. Ulempe med mamoz er prisnivå. Vil uansett anbefale å benytte en webshop som har hentelager innen rekkevidde hvis mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå