Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stort strømbrudd = utenlandske sider virker ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol, jeg hadde 8 stk pålogget når jeg kom meg på nett. Bruker å ha rundt 45. :p

Men dette viser vel bare en liten svakhet norges internet backbone. Selv om det er sympatisk for oslo: mister oslo internet, da ska jaggu ikke resten av landet ha internet heller! :D

way to go :thumbup:

EDIT: hvis noen skulle lure: jeg er fra steinkjer i trøndelag. Alle her ifra mistet mer eller mindre nettet.

Endret av Lorents
Lenke til kommentar

*Driftsmelding hos Mimer (ISP)

01.08.2005 22:49:40

Vi har fremdeles problemer med utenlandstrafikken, feilen er lokalisert hos Globalcrossing. Det jobbes med feilretting.

MSN tilbake :D Yay

*sjekke om BF2 virkar online no :p*

Endret av DArkwIng
Lenke til kommentar

Sikkert pga dette vi mistet all forbindelse med nettet på jobben i stad.

Ikke morsomt når verken kassesystem eller bankterminaler virker som de skal :(

Får håpe alt er i orden til i morgen!

Her hjemme virker dog alt som det skal :)

Lenke til kommentar

En mindre serverpark jeg administrerer har Direct Connect AS som leverandør. Alt hint av internett tok kvelden for disse, i og for seg ikke så alvorlig da jeg ikke er avhengig av at de er oppe til enhver tid. Det som var værre var at jeg drev på med vedlikehold av systemene og brannmurene når dette skjedde, så jeg trodde naturligvis at det var noe jeg hadde gjort. En times tid med knoting senere ble jeg fortsatt ikke klokere, trodde jo ikke at det kunne være internettetleverandører som hadde problemer. Mildt irriterende når noe sånt skjer i et oppsett som ikke er rett frem :hrm:

Vet ikke hvor mange av Direct Connect sine kunder som er rammet, men siden selv deres egen webside er nede vil jeg tro det er en del. Andre som har denne leverandøren og har problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...