DezTruckTor Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det har nå nylig vært et stor strømbrudd i Oslo området, noe som har ført til at utenlandske sider ikke virker. Det er nok det som er løsningen på mange av disse nye trådene "ustabil internet" o.l. Ville bare opplyse. Oppdatering på VG Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har noen her kontakt med MSN? jeg får ikke til å logge på MSN, pluss at alle microsoft sider er nede f.eks MSN.no og MSN.com og Micorsoft.no og .com og norman.no Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 kan noen gi meg IP adressen til www.msn.no ? Lenke til kommentar
joker Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 213.199.154.61 men får ikke noe svar Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 tracert søket mitt endte på en oslo server Lenke til kommentar
Blue Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 tracert søket mitt endte på en oslo server Samme hos meg...men jeg er fortsatt på MSN da Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 eg kjem berre inn på hw.no og vg og verken irc,msn eller xfire funka. har det med strømbrudde å gjør? bur i møre og romsdal. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 HW.no har til tider vert treikt hos meg i dag Lenke til kommentar
Lorents Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) lol, jeg hadde 8 stk pålogget når jeg kom meg på nett. Bruker å ha rundt 45. Men dette viser vel bare en liten svakhet norges internet backbone. Selv om det er sympatisk for oslo: mister oslo internet, da ska jaggu ikke resten av landet ha internet heller! way to go EDIT: hvis noen skulle lure: jeg er fra steinkjer i trøndelag. Alle her ifra mistet mer eller mindre nettet. Endret 1. august 2005 av Lorents Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har ikke merket noen problemer. .NET-nettverket fungerer også fint, ifølge MS. .NET-status Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) virker som problemet varierer etter hvilken ISP du har. eg har Mimer som ISP * Personleg bor eg i Møre og Romsdal * Steikje fine gardine* Endret 1. august 2005 av DArkwIng Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) *Driftsmelding hos Mimer (ISP) 01.08.2005 22:49:40 Vi har fremdeles problemer med utenlandstrafikken, feilen er lokalisert hos Globalcrossing. Det jobbes med feilretting. MSN tilbake Yay *sjekke om BF2 virkar online no * Endret 1. august 2005 av DArkwIng Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg mistet nettet i 5min istad, strømmen gikk i en liten periode, og hw.no har vært utrolig tregt Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sikkert pga dette vi mistet all forbindelse med nettet på jobben i stad. Ikke morsomt når verken kassesystem eller bankterminaler virker som de skal Får håpe alt er i orden til i morgen! Her hjemme virker dog alt som det skal Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 En mindre serverpark jeg administrerer har Direct Connect AS som leverandør. Alt hint av internett tok kvelden for disse, i og for seg ikke så alvorlig da jeg ikke er avhengig av at de er oppe til enhver tid. Det som var værre var at jeg drev på med vedlikehold av systemene og brannmurene når dette skjedde, så jeg trodde naturligvis at det var noe jeg hadde gjort. En times tid med knoting senere ble jeg fortsatt ikke klokere, trodde jo ikke at det kunne være internettetleverandører som hadde problemer. Mildt irriterende når noe sånt skjer i et oppsett som ikke er rett frem Vet ikke hvor mange av Direct Connect sine kunder som er rammet, men siden selv deres egen webside er nede vil jeg tro det er en del. Andre som har denne leverandøren og har problemer? Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Flere som har hatt trøbbel med linja si i dag morges også? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg kommer ikke inn på Itavisen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå