Gå til innhold

Forhandler satte meg opp pa tjeneste uten godkj.

Anbefalte innlegg

Hei,

Fikk nettopp regning fra netcom der det stod innmelding for personsvar pa 100-150 kroner. Da jeg byttet fra Union talk til Active talk sa stod det pa kontraktet at personsvar var blant tjeneste, men jeg fikk ikke noe beskjed om at dette kostet noe.

Na sitter jeg med en utgift jeg egentlig ikke vil betale ettersom det ikke er noe jeg har bedt om. Kort sagt: ble satt opp ufrvillig pa tjenesten.

hva burde jeg gjore?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Send en høflig mail til NetCom og forklar saken. Altså at du ikke kan huske å ha meldt deg opp til den tjenesten, og at det enkelt og greit å være en misforståelse.

Funker ikke det er det bare å håpe at du har kopier over hva du har undertegnet eller godtatt.

Lenke til kommentar
Send en høflig mail til NetCom og forklar saken. Altså at du ikke kan huske å ha meldt deg opp til den tjenesten, og at det enkelt og greit å være en misforståelse.

Funker ikke det er det bare å håpe at du har kopier over hva du har undertegnet eller godtatt.

har ark hvor det star personsvar, men ikke noe om pris o.l. ei heller blitt opplyst om det.

Har sendt foresporsel, men tror ikke netcom bryr seg mye. Skal uansett ringe og snakke med kundebehandleren som hjalp meg for ferien. Han fulgte meg opp sikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...