louieone Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Er det noen som vet om noen billigere løsning enn harddisk recording til å lage opptak til pc ? Endret 1. august 2005 av louieone Lenke til kommentar
louieone Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 er ikke det også ganske dyrt ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hva har du tenkt å ta opp? Lenke til kommentar
louieone Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) jeg har tenkt ta opp gitar og vokal. ...og har veldig lite penger, så hvis det ikke finnes noe som er billig og bra, får jeg vel bare drite i det og vente til jeg blir rik. Endret 1. august 2005 av louieone Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Skaff deg en mikrofon (fåes fra 80,- til 8000,- ++) og Audacity. -Jar Endret 1. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
louieone Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Okay, burde nok det. Men hvordan ta lyden opp, og få den inn på pc'en? Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Okay, burde nok det.Men hvordan ta lyden opp, og få den inn på pc'en? Stikke mikrofonpluggen inn i mikrofonhullet på datamaskinen så trykke record Nesten litt småperverst Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Jeg har mic, men mic-hullet er ødelagt eller funker ikke på et vis... Har prøvd med mange micer... Noen som har en anelse om hva problemet er å vet hvordan jeg kan få fiksa det?!?! Endret 1. august 2005 av ZenCo Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 sjekk bilde, om det ikke hjelper så gi litt flere detaljer! Lenke til kommentar
louieone Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 ahhh, smart. ante jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå