Loeve Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det funker bedre i mer kontrollerte omgivelser. Forum.hw.no har 80 000 registrerte brukere, så vidt jeg vet. Vi har jo allerede et stort team med oppvakte moderatorer. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 QUOTE (Loeve @ 03/08/2005 : 22:25) Vi har jo allerede et stort team med oppvakte moderatorer. Jepp, og slik kommer det til å fortsett å være. Moderering og "etterforskning" er og forblir mod og admins jobb, ikke brukernes. Herunder spesiellt ved "etterforskning"(IP/mail-relatert) som går på person. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og for å gjøre det klinkene klart: IP-adresser kommer IKKE til å bli vist offentlig på forumet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er jo bare og skaffe seg ein ny ip for kvar post ein lager det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 QUOTE (Opus @ 02/08/2005 : 00:19) PM til en moderator eller admin er også en løsning. Ja jøss, som om det hjelper. Har meldt fra til en moderator, og en admin, men nei om de gadd å bry seg. Edit: Sorry opus. Jeg var dum nok til å ikke lese resten av tråden Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har ikke fått noen beskjed om noen som visstnok har flere brukere.. Men, tror man at det er tilfelle, så ta kontakt, da vi ikke kommer til å legge ut IP adressene offentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg