Gå til innhold

nye vifter til s775 og 370- HJELP!

Diff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si at Zalam 7700Cu er veldig bra. Da kan vel ikke ALCu være noe værre. Kobber kjøler bedre enn aleminium så den hel kobber (altså Cu) skal i teorien være bedre. Veldig støysvak!

Når det gjelder pasta kan jeg anbefale Artic Silver 5! Mange andre som sikkert kan anbefale den og. Ganske kjent. OCZ kan og lage minne, men jeg vet ikke om kjølepastaen deres...

Lenke til kommentar
Kan si at Zalam 7700Cu er veldig bra. Da kan vel ikke ALCu være noe værre. Kobber kjøler bedre enn aleminium så den hel kobber (altså Cu) skal i teorien være bedre. Veldig støysvak!

Når det gjelder pasta kan jeg anbefale Artic Silver 5! Mange andre som sikkert kan anbefale den og. Ganske kjent. OCZ kan og lage minne, men jeg vet ikke om kjølepastaen deres...

Er det sant at man må ta ut hk og skru på noen plater når man skal feste Zalam 7700Cu på s775? :(:ermm:

Lenke til kommentar
Det stemmer at du må ta ut hovedkortet og montere en plate og skru fast vifta!

Det er sikkert ikke så vanskelig. Men selv kjøpte jeg http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311533&cks=PRL

er ganske fornøyd. Ganske stille og mye, mye bedre en box vifta men ikke optimal til mitt bruk. Bure kjølt bedre! Men tempen sank med ca 13-20grader! Så den er ikke dårlig!

Da tror jeg at jeg prøver meg på å skru :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...