Haze2003 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hei! Jeg har fått i oppgave av brodern og finne en BRA mp3 spiller til han... Skal prøve og komme med litt info... Display : JA (Gjerne med farger men.. ikke et must) Minne : 512mb +++ Radio : Ja/Nei (Kan godt være med, men... ikke et must) Musikk filer : mp3 Drivere : Helst ikke, men.. OK også vist den trenger drivere... Overføring : USB 2.0 Lademuligheter : Oppladbare (USB) Design : Ikke så nøye, men.. må helst være liten. Når jeg skal ha den med på jogging e.t.c Er det viktig at den tåler litt juling? : Må tåle gåing/sykling/jogging!! Håper dette holder, til noen tips... Og prisen.. kan ligge runt.. tja.. (ca) max 1500,- Endret 1. august 2005 av Haze2003 Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 De fleste fraråder å jogge/trene med harddisk spillere. Jeg har en iRiver H-10 som jeg både bruker til jogging, sykling og trenings studio og den har ikke tatt skade av det tilnå.. Det følger med en Silikon/gummi holder som man fester til bukse/shorts og som demper vibrasjoner og holder den trygt. Spilleren er veldig liten (litt større en Zen Micro og Ipod Mini, men veier mindre) Er fargeskjerm, radio, 5gb (kommer/har kommet med 6gb også) Batteri kapasiteten er oppgitt til 12timer men jeg tror jeg får noen timer mindre ut av den :S Men alt i alt en utrolig god spiller. Ser at du skriver maks 1500kr, denne koster vel rett i underkant av 2000kr men jeg mener den er verdt det. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=33082 Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Takk for tips.. men.. han valgte Creative Muvo TX 512mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå