Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Alle barna drakk vann utenom Kine, hun drakk Tine. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Alle barna er dritkule utenom domo, for han er homo Endret 1. august 2005 av atticus Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Alle barna svingte unna huset til MJ untatt atticus han ville ha suss Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Alle barna likte ostekake, untatt Cheezcake, han likte Salt Lake. Dårlig.. Mhm.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Alle barna lagde alle barna-vitser, unntatt alle barna, for de var opptatt med å skrive en særoppgave om moskusen og dens eksistens i villmarka, samt hvordan best bevare bestanden og sørge for at den beholder sitt naturlige habitat. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 så...mange...dårlige...vitser... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 så...mange...dårlige...vitser... Ikke mobb min ditt trøll! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Alle barna lagde alle barna-vitser, unntatt alle barna, for de var opptatt med å skrive en særoppgave om moskusen og dens eksistens i villmarka, samt hvordan best bevare bestanden og sørge for at den beholder sitt naturlige habitat. Dagens Jeg har aldri hørt en alle-barna-vits som inneholder mitt navnetrekke. Kan ike si at jeg er så veldig lei meg for det heller. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Alle barna syntes att tråden burde bli stengt untatt Bengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg