forteller Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 På www.canon.no/For_home/index.asp er det noen Flash "reklamer" på høyre side. Budskapet på den nest nederste av dem ser ut til å bety at hvis man har kjøpt en 350D eller en 20D og registrerer seg på Canon image Gateway så får man et gratis 256 MB CF-kort. Er det noen som vet om dette stemmer? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jepp. Det stemmer. Etter registeringen får du den tilsendt innen 2 uker. Jeg fikk 256MB Sandisk CF. Lenke til kommentar
forteller Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Kult. Takk! Lenke til kommentar
forteller Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) ARGH! Bitch, å! Fikk nettopp e-post fra Canon etter å ha registrert meg, og der stod det at jeg måtte ha en kode fra esken til kameraet. Men gjett hva: Jeg har kastet esken! Åh, innmarri irriterende! sødern... Endret 1. august 2005 av forteller Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hehe, da er det ikke så mye å få gjort... Lenke til kommentar
Blue Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Når skall folk lære seg at ingenting hær i verden er gratis Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Når skall folk lære seg at ingenting hær i verden er gratis Nehei? Hvorfor må du da ikke betale for det minnekortet? ... *tenker fælt!* Lenke til kommentar
forteller Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Når skall folk lære seg at ingenting hær i verden er gratis Nehei? Hvorfor må du da ikke betale for det minnekortet? ... *tenker fælt!* Hehe.. Desuten, Blue, "her" skrives med "e", ikke "æ".. Er det noen der ute som ikke har bruk for et usselt lite 256MB kort og som kan tenke seg å gi koden sin til meg..? Vær så snill....? Lenke til kommentar
Engelstad Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mener å ha lest et sted at det holder med reg. nr i bunn av kamera jeg? ....men spm. nr 2, dette gjelder vel bare kameraer kjøpt etter en hvis dato eller? Lenke til kommentar
Engelstad Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Vil bare bekrefte at det gikk greit å registrere seg med nr. i bunnen av kamera i allefall.... Dette etter å ha trykket på linken "få CF kort", så da får vi vente og se.... Mulig det hjelper særdeles lite, med tanke på karen over som fikk e-mail om kode på boksen Endret 1. august 2005 av Engelstad Lenke til kommentar
forteller Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Ja, for å registrere seg bruker man nummeret under kameraet, men etter å ha registrert seg får man en mail hvor det står at man må bruke et nummer utenpå eska for å få CF-kortet. Lenke til kommentar
Engelstad Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ja riktig....men stemmer det at disse "boksene" bare hadde et slikt nummer i en viss periode, noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Var nok et "limited offer" om jeg husker rett. Om det er slutt nå, vet jeg ikke. Har skjedd ganske nylig i såfall. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 jeg mener det var hele 2005, så du har lidt at løbe på endnu ... Lenke til kommentar
janjor Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fikk mitt kort i dag. Tok under to uker. Lenke til kommentar
rokkitan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Det var et klistermerke på utsiden av 20D-esken min med det nummeret jeg trengte. Hvis ikke esken har et slikt klistremerke så tror jeg ikke det er med i kampanjen om å få et gratis CF kort. Såvidt jeg husker så var det bare Norge og Spania som hadde denne kampanjen, mens de andre landene i Europa hadde Mail-in-rebates. Kortet kom ganske fort etter at jeg hadde registrert meg. Mvh. RKS. Endret 3. august 2005 av rokkitan Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg prøvde å registrere meg, skrev inn serienummeret og trykket på "lage"-knappen. men jeg fikk ikke noe spørsmål om å skrive inn den koden som står på esken. Andre får beskjed om dette i en e-post, men jeg fikk ikke det. Lenke til kommentar
malla Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 tilbudet gjelder for april-desember 2005, så jeg regner med alle kameraer solgt innenfor denne perioden vil ha lappen på esken. Lenke til kommentar
forteller Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg prøvde å registrere meg, skrev inn serienummeret og trykket på"lage"-knappen. men jeg fikk ikke noe spørsmål om å skrive inn den koden som står på esken. Andre får beskjed om dette i en e-post, men jeg fikk ikke det. Det har sikkert bare skjedd noe kluss, mailen kommer nok bare litt seinere. Hvis ikke er det bare å logge inn, så står det instruksjoner der med én gang så vidt jeg kan huske. Husk at dette bare gjelder dem som registrerer seg med en Canon 350D eller 2D. Lenke til kommentar
pser Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kjøpte nettopp Canon 20D m EF-S 17-85, registrerte meg og fikk brikka knapt 1 uke seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå