Alazar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har litt problemer med tastatur-oppsettet. Formatterte nettopp min PC, installerte Windows XP Professional (Engelsk utgave). Jeg gikk inn på Region og språkinstillinger for å skifte til det norske tastatur-oppsettet, men til ingen nytte. Her står det nemlig; "Input Language", her valgte jeg "Norsk Bokmål", men på neste står det "Keyboard Layout/IME" kan jeg ikke velge normalt norsk tastatur-oppsett. Det närmeste jeg kommer er, som det kansje ser, er svensk og samisk (öäå). Som du kansje har fattet nå, vil jeg ha det ordinäre norske oppsettet, hvordan skal jeg så få tak i dette? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Se om du finner noe her. Lenke til kommentar
Alazar Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Se om du finner noe her. Takk, men det var ikke det jeg lette etter. Jeg leter etter QWERTY-oppsett, ikke DVORAK, men takk uansett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har du prøvd Languages - Details - Settings ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå