Dagger Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg er en idiot! jeg skulle prøve Novell netware client for å se hva det var. men får bare logga inn som en bruker! vikke ha dette mer! men får ikke sletta det! hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hvis du starter setup fra w2k-cd-en kommer du fram til et sted der du kan fjerne eller legge til windowskomponenter, tror jeg. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Photons Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hehe, hvorfor skulle du prøve den klienten da? Den er ment brukt til å logge på servere i Novell-miljøet! :wink: Nå vet jeg ikke åssen OS du bruker, men er det XP eller Windows 2000 - så fjernes klienten slik: Høyreklikk 'Mine Nettverkssteder' og velg 'Egenskaper'. Dobbeltklikk på 'Lokal tilkobling'. Her velger du 'Egenskaper'. Her skal du se et element som heter 'Novell Client' eller noe i den duren. Klikk på elementet og trykk på 'Fjern'. Reboot... Voilà! :smile: Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Problemet er løst.... jeg brukte bare systemgjenoppretting mista litt Data, men det gjør ikke noe:)) Lenke til kommentar
Photons Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Litt 'teit' løsning, men men... :wink: Lenke til kommentar
mammut Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Den legger seg inn som en tjeneste skulle gått på nettverks egenskaper hadde funnet den der og kan avistallere via det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå