St.Anders Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg trenger en ny vifte til et radeon 9800 pro med 128 mb minne, hvor får jeg tak i d? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har bare hørt positivt om denne, og koster da heller ikke skjorta.. Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Den som k_drey linker til er nok den beste skjermkortkjøleren du kan få. Artic Cooling er veldig kjent. Skjekket prisguiden og Komplett.no er nest billigst, men det er likså greit å kjøpe der. Sparer bare noen 10kr ved å kjøpe på PCutstyr.no... Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 den er enda billigere på microplex Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hørt no rykter jeg om at den ikke passe like bra på alle kort...noen som kan avkrefte el bekrefte? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Stemmer det, hvertfall hvis du ser på tilbakemeldingene hos komplett.no: Passet perfekt til mitt Saphire 9800PRO. Passer ikke til mitt Sapphire x600 kort slik som produsenten sier og slik som det står på pakningen..Dårlig opplegg!!!! monterte denne på et Hercules 9800 pro, ingen problemer under monteringen. Jeg har ett Shappire 9600 Pro Atlantis (Fireblade Edition) og den passer perfekt. Null problem under montering. Passer ikke på mitt PowerColor Radeon 9800Pro AIW kort. måtte sage vekk den eine buen for den tok nedi tv-out boksen på kortet Fungerer perfekt på mitt Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB Den passer ikke på mitt kort, som er et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB. Se bildene på her: http://home.online.no/~camlin/ Denne skjermkort kjøleren passer et Sapphire Radeon 9800 PRO Atlantis. Passer ikke på mitt Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB. SAtte denne kjøleren på mit 9800pro kort og den viste gode resultatermed en gang! Dette er hentet fra komplett.no. Det er altså ikke alle kort den passer til, selv om det står på esken, men den skal passe til trådstarters kort (etter det jeg kan se) Uansett: Passer den ikke, så er det ikke værre enn å sende mail til komplett.no og forklare hva som er problemet, så fikser de sikkert opp i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå