Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg skal selge noe av det gamle utstyret mitt. Tenkte dere kunne hjelpe meg og sette pris på tingene. Asus CD spiller/brenner 52x/24x/52x Ny pris: 500,- Ingen problemer, bra brenner. (ca. 2år) Hansol 920P 19'' CRT skjerm Veldig bra skjerm, aldri noen problemer. Strømkabel følger med. Ny pris: 1600,- (ca. 2 år) Sølv qtec kabinett Uten PSU Ny pris: 500,- (ca. 2 år) Skal selge dette. Kan dere hjelpe meg og sette pris på det? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Cd-brenner: Max 100 kroner Skjerm: Max 600 kroner Kabinett: Max 200 kroner til en stakkars person Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tror ikke jeg ville satsa på å få mye for dette. Både på fronten for cd-brennere og skjermer har det kommet ny teknologi (lcd, dvd) som utkonkurrer det gamle. Q-tec kabbinettet har jeg selv (står og støver i en krok) og dette er ikke mye å samle på heller. Du kan sikkert få en 500-600 for skjermen, men kabb of brenner ville jeg ikke satsa på å få noe særlig for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå