neXon Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har en bærbar datamaskin som ikke vil starte. C: er ntfs partisjon, så jeg får ikke tilgang til denne gjennom dos. Har prøvd å kjøre "reparer" funksjonen med windows xp cd'en, men uten hell. Maskinen inneholder noen bilder og filen som jeg MÅ ha en kopi av før jeg formaterer hele maskinen. Hvile verktøy skal jeg bruke til dette (utenom ibas)? Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg kan bare si en ting. Det høres ut som at du spiller mye CS. Du kan evnt kjøpe deg et eksternt 2.5" kabinett, ta ut disken av maskinen og stappe usbkabelen i porten på pcen din. Et sånt kabinett koster niks og nada på komplett.no, eller så booter du opp en livecd med en eller annen linuxdistro som er cs-vennlig. Det vil vel kanskje si knoppix. La meg introdusere søkemotoren google! WWW.GOOGLE.NO (Ja, den er counter-strike vennlig) Lenke til kommentar
neXon Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Jeg kan bare si en ting. Det høres ut som at du spiller mye CS. jaha...Hvordan det? Har spilt det en gang for mange år siden Finest det ikke en XP boot cd? noe lignende knoppix, men xp? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 prøvd recovery console ? jepp...får blå skjerm når jeg velger det. Skjer det samme på Sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sett harddisken i en annen maskin og kopier over, så setter du disken tilbake i laptopen og formaterer og installerer alt på nytt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Nødvendig å komme med så unødvendige påstander, og samtidig holde en frekk tone, iv3rs? Hold det for deg selv i fremtiden, ok? On-topic igjen nå... Endret 1. august 2005 av Afseth Lenke til kommentar
neXon Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Har prøvd med knoppix nå, men får bare en svart skjerm når den skal lasteinn systemet. Passer en bærbar harddisk inn i en stasjonær pc? er det samme IDE kabel? (har aldri sett en bærbar harddisk) Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har prøvd med knoppix nå, men får bare en svart skjerm når den skal lasteinn systemet. Passer en bærbar harddisk inn i en stasjonær pc? er det samme IDE kabel? (har aldri sett en bærbar harddisk) Det finnes overganger. Se på Komplett. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Har prøvd med knoppix nå, men får bare en svart skjerm når den skal lasteinn systemet. Passer en bærbar harddisk inn i en stasjonær pc? er det samme IDE kabel? (har aldri sett en bærbar harddisk) Det finnes overganger. Se på Komplett. hmm...link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå