Dan Hansen Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg overklokket en Cel700 til 1050 og det gikk fint i noen måneder. Så begynte XP å oppføre seg "underlig". Da jeg klokket ned igjen ble alt bra, men det pussige er at nå kan jeg ikke klokke opp igjen i det hele tatt. Har vel blåst CPU'en tenker jeg. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 13:56, SirHartge skrev: Quote: Den 2002-08-04 13:18, Dan Hansen skrev: Hva er den beregnet til å kjøre? sikkert på 11,5 * 133= 1530 Riktig, og da prosessor er låst kan jeg ikke endre multiplier. Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Pass på at pci slotten nedenfor grafikkortet er tom, denne slotten deler ofte irq med agp Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Jepp. Jeg mistenker skjermkortet for å ha en halvveis defekt vifte. At den ikke kjøler ned kortet godt nok. Lenke til kommentar
doofus Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Sjekk http://www.viahardware.com er en genial liten patch laget av en freelacer der. VIA lPCI atency patch, etter å ha innstallert denne kunne jeg endelig brenne cd'er uten problemer fordi den fixa noe med IDE kontrolleren, samt bruke SB Live kortet mitt sammen med hovedkortet med VIA brikker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå