Mrlarseirik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 JEg har nettopp fått ny windows og lyden virker ikke NÅr jeg går inn på Master Volume window kan jeg ikke gjøre noe: Tenger hjelp nå! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mange smilies Har du installert lydkort driverne? Hvis du bruker det integrerte lydkortet på hovedkortet, gå på hovedkort produsenten's hjemmeside for å laste ned driverne. Hvis du bruker PCI/USB lydkort, gå på lydkort produsenten's hjemmeside for å laste ned driverne. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Mange smilies Har du installert lydkort driverne? Hvis du bruker det integrerte lydkortet på hovedkortet, gå på hovedkort produsenten's hjemmeside for å laste ned driverne. Hvis du bruker PCI/USB lydkort, gå på lydkort produsenten's hjemmeside for å laste ned driverne. gjort alt det! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) gjort alt det! Nei, det har du ikke. For hadde du gjort det hadde du hatt lyd Endret 1. august 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) gjort alt det! Nei, det har du ikke. For hadde du gjort det hadde du hatt lyd joda.. Jeg har gjort det Når jeg er på creative sine sider står det at jeg har den siste oppdateringen... Endret 1. august 2005 av smurfen6506 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mulig det, men den er ikke installert. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Mulig det, men den er ikke installert. rart, kan noen gi link til driveren til Creative Sound Blaster audigy 2 ZS, den jeg finner på Creative sine sider viker ikke... Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Sorry om jeg maser nå, men er det ingen som har link til driveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå