.com Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) sikkert mange tråder om dette men finner dem ikke. så, hvilken kaffemerke synes dere er best? Endret 1. august 2005 av .com Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Muttern er kaffeholiker, og sier at Evergood er best Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tenker du kaffetype eller kaffemerke? Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 tenkte mest på merke Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Den med masse sukker Nei, jeg er og blir en kaffe hater. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 like veldi godt ali sin eg:) ellers er jo evergood også ein vinnar:X Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har ikke smakt så mange typer at jeg kan kalle meg noen "kjenner", men evergood faller best i smak hos meg, inkludert en teskje sukker eller en sukkerbit Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Personlige favoritter - Illy - Segafredo - Lavazza - Friele Noir Endret 1. august 2005 av Feynman Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ALI sin er veldig god og billig ALI mørkbrent er ikke så værts den heller, tror ikke den er for nybegynnere, eller hva vet jeg.... Kaffe Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 noen forslag til så kunne vi en moderator sette opp en poll Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hva skal vi med en poll? Resultat viser med stor sannsynlighet hva folk drikker istedenfor hvilken kaffe som er best. BTW: Hvilken kaffe er best? Fra Art of Taste Endret 1. august 2005 av Feynman Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Feynman skrev: Hva skal vi med en poll? Resultat viser med stor sannsynlighet hva folk drikker istedenfor hvilken kaffe som er best. BTW: Hvilken kaffe er best? Fra Art of Taste Folk drikker som regel det de synes er best. Man kjøper ikke Ali hvis man syntes Coop sin er best. Bring the poll! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Synes vanlig Frile (eller hur det skrivast) på trakt er nammenam. Men presset kaffe (pressekaffe?) er bare best! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Feh skrev: Folk drikker som regel det de synes er best. Man kjøper ikke Ali hvis man syntes Coop sin er best. Bring the poll! Da må man gå til Coop og kjøpe den, og det gjør man som regel hvis det er nærmest. Selv hadde jeg nok kjøpt mengder om av Illy espresso om det kun var smaken som gjaldt, men den er dessverre nokså dyr. Lavazza må jeg lete nøye etter for å finne i det hele tatt. Kriterier for kaffedrikkere er: pris, tilgjengelighet, vane, og smak. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 .com skrev: sikkert mange tråder om dette men finner dem ikke.så, hvilken kaffemerke synes dere er best? Nescafe Pulver Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 VikingF skrev: .com skrev: sikkert mange tråder om dette men finner dem ikke.så, hvilken kaffemerke synes dere er best? Nescafe Pulver litt for tynnt for meg Lenke til kommentar
skinner Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Java, nykvernet - god og fersk Endret 2. august 2005 av skinner Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Irish Coffee er helt klart best mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå