vekkreist Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hei, ser etter en bærbar til ca 16000 kr. Kommer til å bruke maskinen til å kjøre dvd så den må ha tv-utgang. Kommer ikke til å spille på den så grafikk kortet trenger ikke være så veldig avansert. Ellers bil jeg bruk den til internett (må ha nettverks kort). jeg hadde tenkt på Dell Inspiron 4150 eller en Toshiba Sat Pro 6000, begger kommer på rundt 16-17000 kr. Toshiba høres litt mer fristende ut siden jeg har lest så mye rart om Dell og kundeservice ++ :wink: ps: jeg hører at prisene vil gå ned nå i august, gjelder dette for ALLE maskiner? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hey! Hvis jeg var deg, hadde jeg valgt Dell Inspiron 4150! Dell har de beste skjermene til bærbare datamaskiner! De har også et meget godt tastatur... Det eneste som er litt dårlig med Dell er kundeservicen kanskje.. Det er jo de som er missfornøyd som skriker høyest! Maskinene deres er hvertfall i toppklasse! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg ville ha ventet på at prisene skal gå ned, etter 1 september går P4 Mobile mye ned. Det er verdt å vente etter mi mening. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg hadde valgt en Packard bell Igo5451. Xp1500, 20gb, 256 ram, 14,1", cdrw, nettverk, irda, FW, 4xUSB, 16mb memorybird. Får innmari mye for pengene. 14995,- http://www.elkjop.no/CE19067.html Lenke til kommentar
pian Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Toshibas 6000 pro blir ikke mye dyrere (kampanje) enn PB Igo'en, og da har du WiFi, bluetooth ++ ... Men athlonen er mulig bittelitt raskere enn p3 (1Ghz på den mod jeg snakker om)... Men PB'en ser jo også stilig ut da =) Lenke til kommentar
axa Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Dells priser er bra. Kundeservice er dårlig. Selv har jeg erfaring fra dette, men det gjelder kun visse ansatte. Da jeg sendte mail litt høyere opp i systemet ble det fart på sakene. Uansett, så er skjermene bra i oppløsning og bilde. Men det som er synd er at de har et elendig plast omslag, noe som gjør at skjermskader lett oppstår(hvis skjermen får lett trykk på seg). Ibm og HP vet jeg har sterke skjermer, HP kommer heller ikke langt unna i pris, så det ville jeg garantert kjøpt. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 hva med kampanjemodellen til zepto z-note 3001? tror det er mye maskin for pengene... jeg ville uansett ha holdt meg unna dell ihvertfall...=) mvh krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå