leddja Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg var på lan i helgen. Alt funket fint, ingeting var galt. Når jeg kom hjem og rigget opp pcn å skulle starteopp kom det en rar tikkende lyd fra audio greien på hovedkortet, og jeg får ikke noen form for bildet på skjermen. Har testet andre skjermer. Prøvd og starteopp uten skjermkortet (sammelyden framdeles). Har teste og ta ut batteriet på hovedkortet osv.. Noen som aner va som her galt? Jeg frykter det værste :S Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det har hendt meg et par ggr. at AGP-kortet har løsnet i forkant. Slå av PC først. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Bakkant er der kortet festes til baksiden av kabinettet, i alle fall ser jeg det slik. Det har hendt mer enn en gang at kortet mitt har løsnet etter at jeg har hatt kabinettet med meg, og skjermen har blitt svart. Lenke til kommentar
leddja Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 jeg har testet flere 3dkort.. mener du selve agp-porten ? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det jeg mener er at skjermkortet muligens kan ha arbeidet seg opp under bevegelse av kabinettet. Skru løs skjermkortet, ta det ut, og sett det på plass igjen. Start PC. OK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå