maxmhz Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Eg skal bygge meg en server av ei gammel AMD K6-2 Maskin, ment som en rounter, firewall, psyBNC og webserver. Og da eg skal ha alt _BILLIG_ på denne maskinen, så lurer eg på hvilke nettverkskort som er bra... (betaler max 200kr pr.stk) SMC-kortene, er de bra? [ endret av maxmhz den 2002-08-03 03:13 ] Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg kjøpte for ikke så lenge siden 2 stk unex nettverkskort.. disse betalte jeg 99kr for på psdata. de har noen 10mbps kort der nå til samme prisen, men 10/100 korta koster 125kr.. de korta jeg kjøpte har jeg vært veldig fornøyd med. Billg og bra. SMC fungerer sikkert bra de også. Netverkskort er netverkskort spør du meg... [ Denne Melding var redigert av: Zamoht på 2002-08-03 03:38 ] Lenke til kommentar
abrrad Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Har kjøpt flere SMC, og de er stødige som bare det :smile: trygt og billig, så bare kjøp Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Tenker litt på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=4&s=pl Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hvilket OS? Skal du kjøre Linux må du passe på at det ligger drivere i distribusjonen eller at produsent lager egne drivere. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Som det sto på URL'en så stod det at det støtter Alle linux distribusjoner, freeBSD m.m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå