kjall Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har kjøpt meg nytt skjermkort (Gainward GeForce 6800LE 128MB) og skal for første gang prøve DVI inngangen på skjermen min en Samsung Synchmaster 173T. Problemet er at jeg ikke får noe bilde. Har prøvd begge kablene samtidig og trykt på source knappen på skjermen, men den velger den analoge hele tiden. Har mistet alle papirer jeg har på skjermen også, så jeg finner ikke ut hvordan jeg navigerer i menyen på skjermen. Noen som har peiling på hva jeg gjør galt, eller som kan være galt? Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Kabelen er skikkelig skrudd i med skrujern, i begge ender? Har lest at det må skrus skikkelig til ved noen tilfeller.... Har samme skjermen selv og har problemer av og til (veldig sjeldent) at skjermen ikke finner signal på dvi-inngangen, da må jeg skru av og på skjermen ved hjelp av knappen på baksiden. Edit: Crappy formulering.... Endret 2. august 2005 av Rotski Lenke til kommentar
kjall Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Nå har jeg prød og skru kablen etter med stjernetrekker også, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Manglende brukerveiledning kan enkelt løses nå for tiden. Med internetttilgang er det mulig å laste ned sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå