unleashed Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg la netopp inn windows 2000 på en gammel data. Men problemet er at jeg ikke la til noen bruker eller noe sånt under installasjonen, å nå får jeg ikke til å logge inn. Er det mulig og legge inn bruker manuelt, ved at jeg setter den hard disken i min data og går inn og redigere der? Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 har du prøvd administrator kontoen som opprettes autmatisk under installasjonen? om du ikke har satt noe passord under installasjonene er det bare å logge inn med administrator og blankt passord Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 går ikke, har prøvd alt mulig rart.. jeg tror det må være angitt et admin pass eller noe på forhånd.. men har ingen ide om hva det er Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 som standard blir det ikke angitt noe administrator passord med mindre du har gjort det under installasjonen.. men om du ikke kommer inn på administrator kontoen kan du jo bruke dette vektøyet: http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 jeg fant en ting som jeg lastet ned, la på en diskett, bottet med på datan jeg mista passordet. la inn disken på datan min å vips jeg hadde passordet:) det var visstnok et passord som var angitt automatiskt under installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå