kristofo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Etter å ha kjøpt en laptop har den gamle stasjonære stått ubrukt i lengre tid, men tenkte jeg skulle å begynne å bruke den igjen..Imidlertid, når jeg nå bruker den, så henger alt i noen sekunder innimellom...Noen som vet hva problemet kan være? Kan det være harddisken som synger på siste verset, eller kan det være andre problemer? Noen som har vært borti noe liknenede? Temperaturer er slik de skal være, så ingen problemer der...Hva med ram eller prosessor, hvis det hadde sluttet å fungere hadde vel kanskje maskina stoppet helt istedenfor å fryse? Kan legge til at når alt henger, fungerer musa som den skal, men maskina ellers gir ingen respons... Håper noen har et fornuftig svar å komme med... Endret 1. august 2005 av kristofo Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Sikkert spyware. Last ned Microsoft AntiSpyware eller Ad-Aware SE, og kjør full scan. Endret 1. august 2005 av Diverse Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Sikkert spyware. Last ned Microsoft AntiSpyware eller Ad-Aware SE, og kjør full scan. Det har jeg gjort allerede...ikke noe sånt der... Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har hatt det problemet selv for en tid tilbake, husker ikke helt hva det kom av, men selv pleier jeg bare å leite febrilsk + oppdatere alt av drivere, flashe bioser +++, ellers så reinstallerer jeg bare... Laptopen til far min, har også vært sånn en stund 6 mnd++ Men sist han skrudde den på så var problemet over, gudene må vite hvordan det skjedde... sXe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå