Gantzo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ok her er problemet....Jeg starter inst fra cd'en, kommer et stykke uti så sir han: Error 1334 hl2 icon cannot be found!! Har prøvd å inst no på to forskjellige dataer, Brukt to forskjellige dvd plater, to forskjellige dvd rommer MEN ENDA ERROR ERROR ERROR!!!!! Men så til det syke... Først laster jeg ned hl2 fra steam... Funker supert. Men på den nye dataen min så har jeg prøvd å laste det ned 3 ganger å hver gang klare han bare ikke å laste ned hele spillet!! 1 gangen lastet han ned 68% så sa han at han var klar men når jeg startet fusket spillet. 2 gangen 51% 3 gangen 60% ca HVA kan jeg gjøre????? har kjøpt to plater å alt men enda Errrrrrrrrror!!! hl2 inst SUCKS Å æ som akkurat har fådd det nye 7800 GTX + amd athlon 4400!!!!! Å nei det er ikke dataen som er feil me... alt annet funker... HJELP!!!!!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) 1. Fjern CAPS LOCK fra topic før tråden blir stengt (moderatorer liker det ikke ). 2. Du skriver delvis på dialekt (det liker de heller ikke). Hva mener du med at du har to plater? Hvorfor har du kjøpt spilelt to ganger? Om det hadde vært plata det var feil med, så kunne du jo bare levere den tilbake og fått en ny eller pengene igjen! Endret 1. august 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 [iC,01/08/2005 : 17:23]1. Fjern CAPS LOCK fra topic før tråden blir stengt (moderatorer liker det ikke ).2. Du skriver delvis på dialekt (det liker de heller ikke). Stemmer det. Tråd stenges på grunn av bare caps i topic, og bruk av dialekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg