Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcn rebooter av seg selv!

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig fått et problem med pcn min. Den rebooter av seg selv sånn helt plutselig i GTA San Andreas. Kommer ikke opp noen blåskjerm eller noe, bare vipps så rebooter den... Dette har ikke hendt i andre spill, har spillt FarCry og CS over lengre tid og dette har ikke skjedd.

Hadde det vært feil me rammen ville det jo ha skjedd i andre spill og så ville det vel ha kommet opp bluescrren med teksten " starter dumpung av fysisk minne " ?

Eller hva tror dere er feiln ? veldig rart at det skjer kun i San Andreas på akkurat samme plassen!

Pcn min:

Hovedkort: Asus P5GD1-VM, I915G, Socket-775, m-ATX SATA, LAN, DDR400, VGA, Lyd, PCI-Ex16

CPU: P4 3,0 ghz HT

RAM: Geil 1.0GB (2x512MB) DDR PC3200 400MHz Value CL2.5 5nS 2.55-2.95V Dual Channel

Skjermkort: ATI RADEON X800 XL

Mvh Robin :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er sikker på at det ikke er det som er problemet.... Har sjekket rammen + at jeg har prøvd en annen rambrikke... så det er sikkert at rammen funker... Men har hatt samme problemet før med en annen pc for ca 1 år siden... ATi kort da også... Bare at da skjedde det samme i Hitman Contracts og Street Legal Racing Redline og Ghost Recong og ja i dem fleste spill =/

Lenke til kommentar

Har Hatt noe lignede problemer selv... kan ikke komme på hva det er. kan godt vere skjermkortet...

ser du noen feil i spilla når du spiller eller noe?... det bør vell gå ann å sjekke om alt funler på systemet med EVEREST home edition... vist du ikke har det finner du det på:

Her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...