RobinLol Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har nylig fått et problem med pcn min. Den rebooter av seg selv sånn helt plutselig i GTA San Andreas. Kommer ikke opp noen blåskjerm eller noe, bare vipps så rebooter den... Dette har ikke hendt i andre spill, har spillt FarCry og CS over lengre tid og dette har ikke skjedd. Hadde det vært feil me rammen ville det jo ha skjedd i andre spill og så ville det vel ha kommet opp bluescrren med teksten " starter dumpung av fysisk minne " ? Eller hva tror dere er feiln ? veldig rart at det skjer kun i San Andreas på akkurat samme plassen! Pcn min: Hovedkort: Asus P5GD1-VM, I915G, Socket-775, m-ATX SATA, LAN, DDR400, VGA, Lyd, PCI-Ex16 CPU: P4 3,0 ghz HT RAM: Geil 1.0GB (2x512MB) DDR PC3200 400MHz Value CL2.5 5nS 2.55-2.95V Dual Channel Skjermkort: ATI RADEON X800 XL Mvh Robin Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 prøv å spille med en ram brikke så finner du ut om en av dem er ødlangt... Lenke til kommentar
RobinLol Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 er sikker på at det ikke er det som er problemet.... Har sjekket rammen + at jeg har prøvd en annen rambrikke... så det er sikkert at rammen funker... Men har hatt samme problemet før med en annen pc for ca 1 år siden... ATi kort da også... Bare at da skjedde det samme i Hitman Contracts og Street Legal Racing Redline og Ghost Recong og ja i dem fleste spill =/ Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har Hatt noe lignede problemer selv... kan ikke komme på hva det er. kan godt vere skjermkortet... ser du noen feil i spilla når du spiller eller noe?... det bør vell gå ann å sjekke om alt funler på systemet med EVEREST home edition... vist du ikke har det finner du det på: Her Lenke til kommentar
RobinLol Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 humm... skal teste det.... er skjermkortet jeg også trur kan være feilen =/ den gangen jeg hadde samme problemet var det ATI kort da og (ATI radeon 9800 pro). Men skal se hva som skjer... Takker Lenke til kommentar
RobinLol Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 ok.. har gjordt som du sa... men fatta ikke en drit av rapporten æ fikk.... korsn ser æ om det e feil noen plass ? =/ Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 uhm.. se om du ser noe som ikke er som det skal.. forekselmpel vist det står att du har 512 ram når du skal ha 1024... osv Lenke til kommentar
RobinLol Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Kunne ikke se noe... men jeg kan sende rapporten over til deg på mail så kan du se på den hvis du gidder ? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 det bør vell gå ann å sjekke om alt funler på systemet med EVEREST home edition... vist du ikke har det finner du det på: Her Det viser da ikke feil? Lenke til kommentar
RobinLol Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Stussa litt på det dær ja... men men, kanskje det går ant. Uansett, andre som har en løsning eller som tror dem vet hva som er feilen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå