Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Puttet nettopp i mp3 spilleren i USB-porten. Dette kommer opp. Hva har skjedd? Trenger jeg noe drivere elns? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Prøvd å installere driveren til mp3-spilleren da? Er som regel med når du installerer medfølgende programvare. Edit: USB-portene dine er nok ikke ødelagt nei. Det er står at du har 2 USB-porter der, og den øverste er ubrukt, altså at ikke noe står i der, og den nederste vet maskinen ikke hva som er plugget inn, for den har ikke driveren til mp3-spilleren din. Endret 1. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Altså, de fleste MP3-/løse enheter som dette har slikt at de finner det med en gang, så det må være en "sjelden" MP3-sak du har. Driverene kan du finne på produsentens hjemmeside Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Prøv å plugg kabelen ut og så inn igjen, evt i en annen USB-port. Av og til finner den ikke ut av enheten før etter et par forsøk. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Prøv å plugg kabelen ut og så inn igjen, evt i en annen USB-port. Av og til finner den ikke ut av enheten før etter et par forsøk. Og av og til klikker windows helt når enheten plutselig kobles ut igjen uten forvarsel. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det står at du ikke skal kople dem ut uten varsel; så det er vel ikke så rart. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Nå har jeg fått kontakt med pcen. Jeg måtte visst bare oppdatere driveren elns. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå