Kannath Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Håper emnefeltet beskriver hva jeg trenger hjelp med godt nok. Kjøpte forrige onsdag en K750 fra Sony Ericsson, er veldig fornøyd med telefonen og slikt men kabelen som følger med (usb kabelen) har funket veldig dårlig. Allerede fra når jeg startet å bruke mobilen på torsdag så har mobilen "disconnected" fra pcn pga kabelen har mistet forbindelsen. Kikket på kabelen som settes inn i mobilen og ser at den ene pinen sitter litt lengre ut enn andre. Derfor tenkte jeg meg en tur på elkjøp og klage på kabelen imorgen. Har noen spørsmål: a) Kan jeg bruke noe angrerett eller noe slikt sånn at de må ta den om de nekter å ta det på garantien? b) Vil jeg få returnert kabelen som fulgte med alene eller tror dere jeg må returnere hele telefonen? c) Tror dere de bare vil reparere kabelen eller gi meg en ny en? Håper dere kan hjelpe meg litt rundt dette, er litt kjedelig at det skal være feil med noe nytt man kjøper . -Kenneth Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kikket på kabelen som settes inn i mobilen og ser at den ene pinen sitter litt lengre ut enn andre Ser også på min kabel at den ene pinen stikker lengre ut. Slik skal det sikkert være siden min kabel fungerer fint. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 La meg gjette; Du har ikke kontaktet bedriften du kjøpte den fra enda..... Gjør i så fall det før du tar for gitt at det blir problemer ! I de aller fleste tilfeller vil bedriften ikke kaste bort noe tid på slike småsummer, og sender derfor kunden en ny. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 For alt du vet så er det ikke sikkert at det er kabelen det er noe galt med. kanskje er det telefonen(kontakten, eller kanskje den trenger ny firmware) eller USB porten på PC'n din. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Har testet flere USB porter og har testet på min søsters pc. Men kan godt hende det er firmwaren men hvis dere holder telefonen mot dere, med den pc logoen opp. 4 pin fra høyre mot venstre som er litt lengre opp? Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Det er nr 4 ja. Endret 1. august 2005 av skjesp Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hmm, lurer på hva feilen er jeg da. Kobler deres seg ofte ut? Nå vil den igrunn ikke koble seg til i det hele tatt da. edit: har testa handsfreen og den funker helt fett så da vet jeg ikke hva det kan være. =/ Endret 1. august 2005 av Kannath Lenke til kommentar
duudee Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kabelen skal være slik ja. Og jeg har hatt en del problemer jeg også med at maskinen ikke finner den. Må plugge av å på et par ganger før det funker. Har ikke brukt tid på å sjekke opp saken nærmere. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Plugget ut sikkert 10 ganger ut og inn, tok ut og inn sim selv om jeg visste at dette ikke ville funke osv. og har reboota flere ganger. Funka igjen på reboot nr 3. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 du har tre alternativer: kontakt butikken for a sende den pa DOA. Ta gjerne kontakt med verkstedet der du informerer om at denne kommer osv, slik at den godkjennes selv om den er en dag forsen kontakt butikken kontakt teleservice eller autorisert verksted med kabel, og fa den byttet ut gratis Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kikket på kabelen som settes inn i mobilen og ser at den ene pinen sitter litt lengre ut enn andre Ser også på min kabel at den ene pinen stikker lengre ut. Slik skal det sikkert være siden min kabel fungerer fint. jepp her og, nr 4 fra høyre, så det er nok slik den skal se ut. kabeln funker fint her, så utrolig nok kan det vel ikke utelukkes at det er din PC som sjangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå